חברת בי קונטקט וצבי (שישקו) פרידמן הקימו מיזם חדש בשם bnext (בי-נקסט) ואשר יעסוק במתן פתרונות שיווקיים באמצעות הטלפון הסלולארי.
צבי (שישקו) פרידמן הנו ממקימי משרד הפרסום קשר בראל ומבכירי הפרסומאים בישראל ואבי טל, ששימש כמנהל מחלקת תוכן וסמנכ"ל שווק בבי קונטקט בשנתיים האחרונות יכהן גם כמנכ"ל bnext .
ערן פפר, מנכ"ל בי קונטקט, אמר היום כי "הקמת מיזם בי-נקסט הינו עוד צעד אסטרטגי בפעילות החברה בתחום הפרסום והשיווק הסלולרי והפעלתו תוכל לשרת הן משרדי פרסום אינטראקטיביים שעד היום עסקו בפרסום באינטרנט בלבד והן לחברות המעוניינות בפתרון פרסומי זמין, מהיר ומתקדם".
עוד הוסיף ערן פפר כי בשוק הישראלי שהוא עתיר תחרות וסובל מצפיפות יתר של מפרסמים ומעלויות חשיפה גדולות מאוד יש לפתרונות שמציעה בי-נקסט פוטנציאל עצום, ראייה לכך היא רמת העניין הגבוהה שמגלים הלקוחות אליהם אנו פונים וכבר בימים הקרובים נעלה לאוויר שלושה קמפיינים חדשים".
צבי (שישיקו) פרידמן, ממקימי המיזם אמר היום כי לאחר בדיקות מעמיקות ובחינת שוק הסלולר והשחקנים המובילים בו הצטרפתי לבי קונטקט להקמת מיזם חדשני הצופה פני עתיד בתעשיית הפרסום המתפתחת בסלולר. "טלפונים הסלולאריים הם כיום המדיה בעלת פוטנציאל החשיפה, רמת מיידיות ויכולת פילוח הלקוחות הגדולים ביותר מבין מדיות הפרסום הקיימות".
עוד נמסר כי לתחילת הפעילות של בי- נקסט קדמה תקופה ממושכת של פתוח פתרונות שיווקיים ייחודיים. לצורך כך הוקם צוות מומחים מתחום השיווק ותחום התנהגות צרכנים.