בנק מזרחי טפחות בקמפיין חדש לפיקדון קרמבולה

בנק
מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין חדש בסדרת הפירות – והפעם לפיקדון קרמבולה, בכיכובם של
הפרזנטור דביר בנדק ומיקי בוגנים מומחה לעיצוב שיער וביוטי.

הקמפיין
מציג את פיקדון קרמבולה המציע בסוף תקופת הפיקדון את המסלול הרווחי מבין הצמדה
למדד או ריבית מובטחת. הפיקדון נפתח להפקדות ללקוחות כל הבנקים לתקופה מוגבלת – עד
ה- 30.6.


דינה נבות, סמנכ"ל שיווק, פרסום ופיתוח עסקים במזרחי טפחות: "פיקדון
קרמבולה, כוכב הפיקדונות של מזרחי-טפחות, נותן מענה אקטואלי לתקופה זו בה נרשמים
מדדים חיוביים ומבטיח שמירה על ערך הכסף במקרה של המשך עליית המדד. הפיקדון משקיע
בשני מסלולי השקעה במקביל ומבטיח את הרווחי ביניהם בתום התקופה.
הפיקדון
נזיל, פתוח ללקוחות כל הבנקים וייסגר להפקדה ב30.6. "

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים