בעקבות הביקוש הרב שנוצר ליום העיון שנערך בנובמבר בנושא דיוור בדוא"ל, הוחלט בחברת חברת A-2-Z, המבצעת קמפיינים לשיווק בינלאומי באינטרנט, לערוך מפגש נוסף, בסדרת מפגשי "שיווק באינטרנט", תחת הכותרת "כיצד להיות אפקטיבי בקמפיין דיוור בדואר אלקטרוני?". המשתתפים במפגש ילמדו כיצד לבנות קמפיין דיוור מוצלח החל משלב התכנון ובניית מאגר המידע דרך ההיבטים המשפטיים של הדיוור, המותר והאסור ועד לניתוח תוצאות הקמפיין. הסדנא מיועדת למנהלי עסקים, מנהלי שיווק, מנהלי קשרי לקוחות ויועצים עסקיים.
הסדנא תתקיים ביום ד', 06. 4.1, בין השעות 13:30-9:00, במכון היצוא, בית התעשייה ת"א. לפרטים והרשמה 03-5142829
הנחה לנרשמים דרך אתר החברה
https://www.a-2-z.co.il/Index.asp?CategoryID=48&ArticleID=11
בסדנא ישתתפו מרצים בעלי נסיון רב בתחום השיווק באינטרנט והדיוור כשכל אחד מהם יתמקד בשלב אחד בתהליך הדיוור. אלון זכאי מנכ"ל A-2-Z יעסוק בלימוד השלבים בבניית קמפיין דיוור. שי כהן, מנהל פיתוח עסקי ב- inwise, יתן טיפים להצלחה בדיוור ועשה ואל-תעשה של הדיוור בדואר האלקטרוני. אלון בן נון מחברת Hexoo יעסוק בעיצוב הדיוור והשימושיות שלו מול קהלי המטרה. עו"ד דן אור-חוף יעסוק בפן המשפטי של הדיוור ועומר קפלן, מנהל פרוייקטים ב- A-2-Z, יעסוק בניתוח הנתונים המגיעים מהקמפיין.
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "מנהלי שיווק ועסקים צמאים לידע לגבי הדרך הנכונה לשווק בדואר אלקטרוני. תוצאות של דיוור ללא ידע מקצועי יכולות לנוע מהצלחה מינימלית ועד לגרימת נזק תדמיתי וכספי לחברה. לדיוור בדואר אלקטרוני נוסף פן משפטי וחוקי בתקופה האחרונה שחשוב לכל העוסקים בדיוור להכיר."
"הדיוור הוא תחום רחב המושפע ממספר רב של גורמים. ישנם מאפיינים ברורים לקמפיינים מצליחים ולקמפיינים כושלים. לדוגמא, משווקים רבים אינם מודעים לחשיבות שורת הנושא של ההודעה. המילה 'מבצע' בנושא עלולה לגרום לדואר האלקטרוני להיזרק לתיבת הדואר זבל פעמים רבות, לעומת זאת הוספה של שם החברה בשורת הכתובת בסוגריים תביא לזיהוי השולח ולהתייחסות טובה יותר מצד המקבל".