חוגלה קימברלי, חברת מוצרי הנון פוד המובילה בישראל, משנה היום את המבנה העסקי של החברה ומחלקת את הארגון לשלוש חטיבות רוחביות. מטרת המבנה החדש הינה לייצר מיקוד רוחבי בכל אחד מתחומי הפעילות של חוגלה קימברלי: עסקים, תפעול, אסטרטגיה ופיתוח עסקים.
במסגרת השינוי, הודיע אמש אריק שור, מנכ"ל חוגלה קימברלי על סבב מינויים בחברה על מנת להתאים את הארגון ומנהליו כך שיעדי הארגון לצמיחה חזקה ורווחיות גבוהה יושגו בכל גזרות הפעילות העסקית של החברה.
בתחומי העסקים ירוכזו כל התחומים של שוק מוצרי הצריכה תחת חטיבה אחת (וזאת בניגוד לשתי חטיבות בעבר – Personal care ו – Family care) שתיקרא מעכשיו – חטיבת מוצרי הצריכה.
יריב ארדון (42), שניהל עד היום את חטיבת ה- Personal care, יוביל את כל תחומי העסקים בתחום מוצרי הצריכה וימונה למנהל חטיבת מוצרי הצריכה. במסגרת תפקידו יקח ארדון את האחריות של אייל מליס בנושא Family care , לאחר שהאחרון הודיע בשבוע שעבר על פרישתו לטובת תפקיד מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה. יריב מכהן במספר תפקידים בחוגלה קימברלי בשנים האחרונות, ביניהם מנהל מכירות ומנהל חטיבת ה- Personal Care. לפני כן צבר ניסיון רב שנים בשטראוס עלית.
בתחום התפעול ירוכזו כל פעילויות הייצור תחת חטיבת התפעול (זאת בניגוד לעבר בהן מפעילי הנייר ומפעל החיתולים בעפולה היו תחת ניהול נפרד). למנהל חטיבת התפעול ימונה אהוד בר דוד, שיקבל בנוסף לאחריותו על מפעלי הנייר בחדרה ונהרייה את האחריות גם על המפעל בעפולה ליצור חיתולים חדש פעמיים (האגיס, טיטולים).
תחום האסטרטגיה ופיתוח העסקים יקבל עדיפות במטרה להרחיב את תחום העסקים המסורתי של חוגלה קימברלי לתחומים נוספים. על תפקיד זה יהיה אמון חבר הנהלה.
רינת אשכנזי , תמונה למנהלת יחידת אסטרטגיה ופיתוח עסקים. אשכנזי ניהלה עד היום את תחום מוצרי המטבח (ניקול). אשכנזי תמונה לחברת הנהלה ותדווח למנכ"ל.
מחזור המכירות של חוגלה קימברלי לשנת 2006 עמד על מעל מיליארד שקלים. השנה סיימה חוגלה את 11 החודשים של 2007 עם גידול של 8% מכלל המכירות. מזה מספר שנים תופסת חוגלה קימברלי את המקומות הראשונים ברשימת מותגי החברות היצרניות שאינן מתחום המזון (בהתאם לנתוני נילסן).
חוגלה קימברלי – בעלות. קימברלי קלארק: 50.1%. מפעלי נייר אמריקאיים ישראלים: 49.90%.