תמונותיו של כוכב הכדורגל הבריטי, דיוויד בקהאם, החתום לשלוש שנות חוזה עם מוטורולה, מתנוססות בימים אלו ברחבי הוליווד ובערים נבחרות במזרח, בקמפיין לדגמי הרייזר החדשים: RAZR2.
ממוטורולה, המנצלת כל דקת מדיה אפשרית עם הפרזנטור החדש, נמסר כי היא תציע לגולשי האינטרנט הזדמנות לפגוש את כוכב הכדורגל האגדי, במסגרת מבצע הגרלה של הקמפיין האינטרנטי. "מבין הנרשמים באתר האינטרנט של ה-RAZR2, למבצע הקרוי "הפוך לבקהאם" (Become Beckham) יוגרל כפרס ראשון טיסה לאנגליה, טיול של שלושה ימים בלונדון וביקור באקדמיה לכדורגל של הכוכב, שם תקבלו שיעור פרטי על ידי בקהאם."
בנוסף, החברה תקיים אירועים חודשיים, בהם יוכלו מעריצים לענות על שאלות ולזכות בפרסים, ויזכו להגריל את הדגמים החדשים של הרייזר.
מבצע "הפוך לבקהאם" יתקיים עד ה-13 לאוקטובר. שיווק מכשירי הרייזר החל במזרח, באירופה ובארה"ב והמכשירים יגיעו אחרי החגים גם לארץ.