חברת בר-אל המובילה בשוק הללא גלוטן ומפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי בריאות ללא גלוטן, יצאה בקמפיין מיוחד להצגת מוצריה לקהל הרחב באמצעות עמדות הפרסום של חברת terraboost, המציגות פרסומות בעמדות בריאותיות לניקוי ושטיפת ידיים בג'ל. בעמדת ניקוי הידיים מוצב מסך LED איכותי המעביר את תכני המפרסמים לקהל היעד בזמן פעולת הניקוי. קמפיין בר-אל ישודר בעמדות הפרסום של Terraboost בכ- 75 מועדוני כושר ברחבי הארץ.
הקמפיין יסביר ללקוחות, שגם הם יכולים לדבוק בתזונה נטולת גלוטן כמו הכוכבות בהוליווד. תוך שימת דגש על חשיבות המזון הבריאותי, שבר-אל מייצרת, כגון: לחמים, באגטים, פיתות, ג'בטות, פסטות, תערובות אפייה, עוגות, עוגיות ועוד. שמלבד היותם ללא גלוטן הם גם ללא כולסטרול, ללא שומן טראנס וללא לקטוז וקזאין. מרבית מוצרי בר-אל הם גם ללא תוספת סוכר, חלקם טבעוניים, מופחתי קלוריות, עשירים באומגה 3 ועוד. המוצרים נמכרים בחנויות הטבע וברשתות השיווק.
הקמפיין של חברת בר-אל יציג על המסך את מוצרי מזון הבריאות המגוונים שלה, על טהרת ה"ללא גלוטן" לחולי צליאק בפרט, אך גם לכלל האוכלוסייה ובנוסף לכך יחולקו עוגות של החברה, ללא גלוטן וללא תוספת סוכר באותם מועדוני כושר בהם יוצג הקמפיין.
עפרי בר-מאיר, מנהלת שיווק בר-אל אומרת "לאור מגמת הבריאות העולה וטרנד התזונה נטולת הגלוטן שכובש את העולם, בר-אל רואה חשיבות עליונה בפיתוח וייצור מוצרים ללא גלוטן חדשניים מחד, אך דומים למקור (עם הגלוטן) מאידך. זאת על מנת לספק מוצרים טובים, בריאים ונגישים לכולם. הפרסום באמצעות טרהבוסט, מפיץ את הבשורה לאוכלוסיה ייעודית שוחרת בריאות."
חברת Terraboost הבינלאומית, אשר פיתחה את מוצר הפרסום וניקוי הידיים, זכתה להצלחה מרשימה בעיקר בארה"ב ומדינות אמריקה הלטינית. ברחבי ארה"ב מותקנים למעלה מ- 54,000. הג'ל המחולק ללא עלות לקהל היעד מיוצר "כחול לבן" במפעל ישראלי, תחת כל התקנים וההנחיות של משרד הבריאות.