חברת FINALLY משיקה בימים אלה מותג חדש בישראל המתמחה בהלבשה תחתונה במידות 42 ומעלה בלבד ופונה לפלח שוק רחב שכיום אין לו מענה בתחום. לרגל ההשקה יוצאת החברה בקמפיין בהיקף השקעה של כמיליון ₪.
לרגל הפתיחה יוצא המותג בקמפיין המשלב סיסמאות שנגזרות מהקונספט של הלבשה תחתונה לנשים שופעות. כך במודעות הקמפיין יעלו סיסמאות כגון "שופעת נשיות", "שופעת חן" "שופעת בטחון", "שופעת חושניות" וכו. הקמפיין שעולה באמצע נובמבר באמצעות משרד הפרסום "ברלזון רן לוי" בהיקף השקעה של כ – מיליון ₪, כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית ומקומונים וכן הפקת קטלוג ייחודי וראשון מסוגו בו מככבות דוגמניות מלאות בדגמים נועזים.
אתיה שהם בעלת הרשת מסרה כי: "הקמפיין בכלל והקטלוג בפרט משקפים נאמנה את הקונספט העומד מאחורי המותג – סוף סוף נשים מלאות יכולות למצוא מענה גם בתחום סקסי ואופנתי כמו הלבשה תחתונה".
לדבריה:"עשינו צעד אמיץ כשהחלטנו להפיק קטלוג נועז ויוצא דופן כמו זה שהופק עבור Finally כי אנחנו הרי רגילים לראות על גבי קטלוגים דוגמניות רזות, ואולי יש צורך להזכיר לפעמים את העובדה כי יש נשים שמנות בארץ, ושגם הן לובשות תחתונים, חזיות וביריות."
עוד הוסיפה שהם כי, "המותג בא לענות על צרכים הקיימים כיום בשוק ללא מענה: מחד הביקוש להלבשה תחתונה ולמתנות עבור נשים מלאות ומאידך מגוון לא רחב במיוחד, צבעוניות מוגבלת ומחירים גבוהים, כאשר ברוב החנויות שמשווקות דגמים אלה הם נמכרים לצד פריטי אופנה במידות קטנות ולרוב מוצנעים על המדפים."
לדבריה: "חשוב לי לשנות את המצב הזה מאחר ולנשים שמנות יש מודעות עצמית גבוהה ועברו הימים שהן היו מדוכאות על ידי הסביבה. הן יודעות שהן מלאות, אין להם בעיה עם זה והן יודעות גם להדגיש את הסקסיות והנשיות שלהן, הן מתלבשות על פי צו האופנה ויש להן טעם".
להשקת המותג קם מחקר מעמיק של שוהם על הרגלי הצריכה של נשים שמנות בתחום ההלבשה התחתונה הן באמצעות מחקר מעמיק בקרב קבוצות מיקוד המורכבות מקהל היעד, הן באמצעות צ'יטוט בפורומים של נשים מלאות באינטרנט והן בבבדיקת השוק במדינות שונות באירופה.
בחנות הדגל, הממוקמת ברחוב החרושת ברעננה (מול קניון רננים) שנפתחה בהשקעה של כ-300 אלף דולר, נמכרים חלוקים, תחתונים, חזיות, כותנות, מכנסיים ובייבי דול במידות 42-60 (לכל דגם, מלבד התחתונים והחזיות, נדרשים בין 2 ל-3.5 מטר בד). הדגמים תומחרו במחירים ריאליים, כדי שהלקוחות יחזרו לבצע קנייה חוזרת.
בהתאם לגודל הנשים, כך עוצבו גם תאי ההלבשה – גדולים מהסטנדרט – ומתפרשים על פני 1.50 מ"ר (כשהסטנדרט הוא 80 מ"ר).
תוכניות ההתרחבות של המותג כבר עומדות על הפרק, כאשר עד מחצית 2007 צפויות להיפתח עוד שתי חנויות באילת ובתל אביב., ולליין ההלבשה התחתונה יצטרף גם ליין של בגדי ים לנשים מלאות.
בנוסף, מתכננת בעלת הרשת לייצא את המותג לחו"ל. לשם כך שכרה אולם תצוגה ומשרדים בכפר סבא במטרה שיהיו מרכז השיווק והייצוא.