חברת טמפו, יצרנית ומשווקת המותג ג'אמפ Ice Tea, יוצאת בפעילות שיווקית בפייסבוק במסגרתה תעניק מסיבת בריכה מושקעת על גג מלון "מרינה" בתל אביב, בו נערכו לאחרונה צילומי הקמפיין הטלוויזיוני. היקף ההשקעה בפעילות כמיליון שקלים.
במסגרת התחרות נתבקשו הגולשים לפתוח EVENT בדף הפייסבוק ולהזמין את חבריהם למסיבה בסגנון ייחודי: מסיבת דוגמניות אפריקאיות, מסיבה אורגנית ועוד. חמישה משתתפים עלו לשלב הגמר וכעת מעלים סרטונים בהם עליהם להסביר מדוע יש לבחור במסיבה שלהם.
המשתתף בעל הכי הרבה like ואשר יבחר על ידי שופט, יזכה במסיבה שתיערך ב – 27 ליולי. הזוכה יקבל הזמנות אותם יחלק בין חבריו שיגיעו בשלישי בערב למסיבת בריכה שתכלול די.ג'יי, וי.ג'יי, מסכי ענק , שתייה קלה ואלכוהול חופשי, סלקטורית, מאבטחים ועוד.
מסיבה נוספת תיערך ב – 10 לאוגוסט, אליה יוזמנו הזוכים בתחרויות שונות שייערכו בדף המותג בפייסבוק. הזוכים יקבלו כרטיסים להם ולחבריהם לכניסה חינם למסיבת הבריכה שתתקיים גם היא במלון "מרינה".
הפעילות נערכת לרגל השקת ג'אמפ Ice Tea, תה קר בשלושה טעמים: אפרסק, תפוח ולימון, השקה בו הושקעו כ – 5 מיליון ₪ בפרסום, שיווק ופעילות קד"מ. כחלק מההשקה נפתח דף פייסבוק בשם "PARTEA – כל מה שקר בתל אביב" המעדכן על מסיבות שונות בתל אביב בחודשי הקיץ. הפעילות באמצעות קבוצת הדיגיטל WEBSENSE וקד"מ זהזה.
שולי אביבי, מנהלת תחום בריאות בטמפו, מציינת כי התחרות הינה חלק ממטרת המותג לייצר חדשנות וריגוש בקטגורית התה הקר. מיצוב ג'אמפ Ice Tea כמותג של אנרגיה טובה וכיף בא לידי ביטוי בפעילות השיווקית והתקשורתית בזכות פעילות ערה בדף הפייסבוק וקיום מסיבות בריכה מוטרפות.