ג'אמפ Ice Tea בפעילות מסיבות בריכה בפייסבוק

חברת טמפו, יצרנית ומשווקת המותג ג'אמפ Ice Tea, יוצאת בפעילות שיווקית בפייסבוק במסגרתה תעניק מסיבת בריכה מושקעת על גג מלון "מרינה" בתל אביב, בו נערכו לאחרונה צילומי הקמפיין הטלוויזיוני. היקף ההשקעה בפעילות כמיליון שקלים.



במסגרת התחרות נתבקשו הגולשים לפתוח EVENT בדף הפייסבוק ולהזמין את חבריהם למסיבה בסגנון ייחודי: מסיבת דוגמניות אפריקאיות, מסיבה אורגנית ועוד. חמישה משתתפים עלו לשלב הגמר וכעת מעלים סרטונים בהם עליהם להסביר מדוע יש לבחור במסיבה שלהם.



המשתתף בעל הכי הרבה like ואשר יבחר על ידי שופט, יזכה במסיבה שתיערך ב – 27 ליולי. הזוכה יקבל הזמנות אותם יחלק בין חבריו שיגיעו בשלישי בערב למסיבת בריכה שתכלול די.ג'יי, וי.ג'יי, מסכי ענק , שתייה קלה ואלכוהול חופשי, סלקטורית, מאבטחים ועוד.



מסיבה נוספת תיערך ב – 10 לאוגוסט, אליה יוזמנו הזוכים בתחרויות שונות שייערכו בדף המותג בפייסבוק. הזוכים יקבלו כרטיסים להם ולחבריהם לכניסה חינם למסיבת הבריכה שתתקיים גם היא במלון "מרינה".



הפעילות נערכת לרגל השקת ג'אמפ Ice Tea, תה קר בשלושה טעמים: אפרסק, תפוח ולימון, השקה בו הושקעו כ – 5 מיליון ₪ בפרסום, שיווק ופעילות קד"מ. כחלק מההשקה נפתח דף פייסבוק בשם "PARTEA – כל מה שקר בתל אביב" המעדכן על מסיבות שונות בתל אביב בחודשי הקיץ. הפעילות באמצעות קבוצת הדיגיטל WEBSENSE וקד"מ זהזה.



שולי אביבי, מנהלת תחום בריאות בטמפו, מציינת כי התחרות הינה חלק ממטרת המותג לייצר חדשנות וריגוש בקטגורית התה הקר. מיצוב ג'אמפ Ice Tea כמותג של אנרגיה טובה וכיף בא לידי ביטוי בפעילות השיווקית והתקשורתית בזכות פעילות ערה בדף הפייסבוק וקיום מסיבות בריכה מוטרפות.

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח