ג'ואנה שילדס, מנכ"לית Bebo, סגנית נשיא AOL ונשיאת People Networks, ובוב גארפילד, "הפה הגדול" של Advertising Age, ישתתפו במליאת הפתיחה של ועידת "תקשורת ונתח שוק 2008" של "גלובס" שתיערך ב- 14.7.2008. את המליאה יפתח שר התקשורת, אריאל אטיאס.
במסגרת תפקידה, אחראית שילדס להרחבת הנוכחות הגלובלית של הרשתות החברתיות של AOL ולשילוב מלא של Bebo, AIM, ICQ, וכן של הפלטפורמות הקהילתיות האחרות של AOL, Goowy Media ו-Yedda, שלהן 80 מיליון משתמשים ברחבי העולם. לפני הצטרפותה ל – AOL, שימשה שילדס כנשיאת Bebo, רשת תקשורת חברתית גלובלית, והייתה אחראית לכל ההיבטים המסחריים של העסק. במהלך תקופת כהונתה ב-Bebo, הכפילה החברה את בסיס המשתמשים שלה, יצרה מודל עסקי חדש לחברות תקשורת להפצת ולהפקת רווחים מהתכנים שלהן, והייתה החלוצה של דרך חדשה של בידור מקוון, המשלבת בתוכה הפקות מקוריות עם חסות של מותגים.
השדרן הוותיק בוב גארפילד הוא אחד האנשים המוכרים בעולם התקשורת. הוא בעל טור, מבקר, כותב מאמרים, מומחה ומרצה בינלאומי. טור ביקורת פרסומות הטלוויזיה של גארפילד "Ad Review" המופיע ב-Advertising Age הפך אותו למוסד של ממש ולאחד האישים המוערכים ביותר בתולדות כתבי העת המקצועיים. גארפילד הוא אחד ממייסדי בלוג כלב השמירה של קרן ניימן לעיתונות באוניברסיטת הרווארד. הוא היה בעל טור ב-USA TODAY ועורך שותף של Civilization ו-Washington Post Magazine ושל עמוד הדעות של USA Today. בנוסף הוא כתב לכתבי העת New York Times, Playboy, Sports Illustrated Wired ועוד.
כיום, משמש גארפילד כמנחה שותף של התוכנית On the Media , העוסקת באמצעי התקשורת. לפני כן היה פרשן וכתב של תוכנית הרדיו הציבורי של ארצות הברית (NPR) All Things Considered. בטלוויזיה, הוא אנליסט הפרסום של ABC News.
ועידת "תקשורת ונתח שוק 2008" של "גלובס" תציג את המגמה המובילה – Cross Platform Strategy המבוססת על שיווק, תוכן, טכנולוגיה ועולם חדש של התנהגות צרכנית. במסגרת הוועידה יעלו לדיון השפעות ומגמות בתחומים השונים, תוך ניתוח כל תחום על רקע ההתפתחויות הייחודיות לו. הדיונים יתייחסו לשינויים העתידיים, ויכוונו לניתוח ולהצגת מודלים חדשים בעולם התקשורת ונתח השוק.