· שם החברה: MIFOLD
· שנת הקמה: 2013
· מספר עובדים: 8 עובדים.
ג'ון סמרוי פיתח את ה- "MIFOLD", כסא בוסטר מהפכני שפותח על ידי– מושב לילדים לרכב, מתקפל, נייד, שגודלו קטן פי 10 מהבוסטרים הרגילים המשווקים בשוק. כיום סמרוי משמש כמנכ"ל החברה. שימש בעבר בתפקידי ניהול בכירים בחברות כגון יוניליוור, ג'ונסון אנד ג'ונסון ו-888.
· היקף תקציב שיווק: 1.3 מיליון דולר.
· ספקי שיווק:
יחסי ציבור בישראל- וילדר יחסי ציבור
יחסי ציבור בארה"ב- PITCH PR
משרד פרסום בסן פרנסיסקו- RAIN FACTORY
משרד הפקות- MULLA
עיצוב תעשייתי- TIKO
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מכירות באמצעות אתר INDIEGOGO עוד לפני שהמוצר נמכר בחנויות. היה לנו יעד מכירות של 40,000 דולר (כ-1,000 יחידות מיפולד) ומכרנו בכ-1.5 מיליון דולר (כמעט 20,000 יחידות). חשבנו שזה יקח חודשיים ועמדנו ביעד בשעתיים, ומכרנו ב-109 מדינות ברחבי העולם , ביניהן גם מדינות ערב (ערב הסעודית, קטר, עירק, איחוד האמירויות הערביות, דובאי , ועוד…).
מהלך שיווקי חשוב שביצענו הוא הוידאו שהפקנו לקמפיין – כבר כמעט מיליון אנשים צפו ביוטיוב ובפייסבוק. יש כמעט 25,000 עוקבים במדיה החברתית.
שינינו את השוק העולמי של כסאות ביטחון – פעם ראשונה שקנו אונליין. אנשים קונים 2 או 3 מוצרי "מיפולד" (אחד לילד, אחד שישאר ברכב, אחד לסבא והסבתא).
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
יחסי ציבור- בימים אלה אנשים פחות מסתכלים ופחות מושפעים מפרסומות.
למשרד יחסי הציבור שלנו יש רעיונות טובים והוא דואג למודעות וחשיפה תקשורתית מקסימלית של המוצר והחברה.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק :
אתה חייב "לחיות" את המוצר ולהאמין בו. אם העבודה נעשית מהלב ואתה מאמין- הרבה יותר קל לשווק את המוצר. וגם- ללמוד טוב טוב את תחום השיווק , הפרסום והמכירות באינטרנט.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
APPLE: MAC נגד PC.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ון מולי- הבוס הראשון שלי כשהייתי אסיסטנט לניהול מותג.
· עבודה ראשונה? רוקח
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להצליח "לג'נגל" ולעשות בו זמנית כמה דברים.
· ברשתות החברתיות? כולם ועוד…
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה נטו ברעננה.
· מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה כיום.
· חופשה חלומית: ספארי