ג'וניפר נטוורקס מוקמה בראש רביע המובילות בריבוע הקסם של גרטנר בתחום SSL-VPN

ג'וניפר נטוורקס מוקמה בין "המובילים" של חברת גרטנר בסקירה תחת השםMagic Quadrant for SSL VPNs. גרטנר ביצעה הערכה של ספקי שירות בהתבסס על יכולתם להוציא לפועל את החזון ובהתבסס על שלמותו של החזון בשוק ה-SSL VPN.


"אנו מרוצים שג'וניפר מוקמה ברשימת המובילים בקו מוצרי ה-SSL VPN ", אמר סנג'יי ברי, סגן הנשיא ומנכ"ל Access and Acceleration Business Unit בחברת ג'וניפר נטוורקס, "לג'וניפר היסטוריה ארוכה של אספקת פתרונות לבעיות בשוק. באמצעות פיתוח ואספקה מובילים ואגרסיביים של פונקציונאליות ואמינות בקו מוצרי ה-SSL VPN עבור כלל פונקציות המשתמש – ממתן גישה מרחוק, מתן גישה שיתופית, שיקום מאסון ועד למתן גישה ניידת – אנחנו ממשיכים להיות בחזית של אספקת פתרון Remote/LAN Access עבור המיזם הנוכחי ועבור ספקי שירות ברחבי העולם".
להעתק של ה-"
Magic Quadrant for SSL VPNs", והשבחים שקיבלה חברת ג'וניפר רשתות, היכנסו ל:


https://www.juniper.net/company/presscenter/recognition/index.html


https://www.gartner.com/technology/media-products/reprints/juniper/vol6/article1/article1.html

חברת ג'וניפר נטוורקס הינה מובילה בתחום הפתרונות לרשתות בעלות ביצועים גבוהים. חברת ג'וניפר מציעה תשתיות רשת בעלת ביצועים גבוהים, היוצרות סביבה מגיבה,יציבה ואמינה לקידום ההפעלה של שירותים ויישומים על גבי רשת אחידה. רשתות אלה דוחפות קדימה עסקים. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת www.juniper.net.


חברת ג'וניפר נטוורקס נסחרת בנאסד"ק תחת הסימול JNPR. ג'וניפר נטוורקס ישראל עובדת בשיתוף עם בזק בינלאומי,בינת,נטקום מלמ-תים,IBM,טלדור תקשורת ומשווקים מובילים נוספים וחברות ההפצה REL וזברה טק.
על לקוחות ג'וניפר בישראל נימנים: צה"ל, סלקום, בזק, בזק בינלאומי,
HOT, פלאפון, 012 SMILE, פרטנר, נטוויז'ן 013, מירס,אקספון,שרותי בריאות כללית,קופ"ח מכבי,ביטוח מנורה,כלל ביטוח, רשות הדואר, אל על, בנק לאומי,טבע,צים,מרוול,תנובה,סופרפארם ועוד.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח