ד"ר איוון מייזנר, מייסד ומנכ"ל ארגון BNI – Business Network Int'l, יגיע לראשונה לישראל בחודש הבא, למפגש עם אנשי עסקים ובכירים בתעשייה ובאקדמיה. זאת, במסגרת חגיגות "20 שנה" לארגון, המציין גם 4 שנות פעילות בישראל.
BNI הוא גוף שמטרתו פיתוח הזדמנויות לאנשי עסקים באמצעות בניית קשרים עסקיים, המבוססת על שיווק מפה לאוזן. ד"ר מייזנר יביא מניסיונו העשיר וירצה בכנס השנתי לציון 20 שנה ל- BNI שיתקיים ביום רביעי, ה- 2 במרץ 2005, באולם הכנסים של אחוזת פולג.
אורח נוסף בכנס יהיה סם (שמשון) שורץ, אשר מונה לאחרונה לזכיין הישראלי של BNI ומשמש גם כמנכ"ל BNI בצפון וירג'יניה, ארה"ב. לכנס השנתי שיתקיים בערב, צפויים להגיע מאות אנשי עסקים – בהם חברי BNI בישראל וכן נציגים מכל גווני התעשייה והאקדמיה, המתעניינים בנושא. בנוסף, במהלך ביקורו, ד"ר מייזנר יקיים פגישות עסקיות עם אנשי מפתח בתעשייה ובאקדמיה, בהם: אוריאל לין – נשיא איגוד לשכות המסחר, פלי הנמר – נשיא ומנכ"ל קבוצת אנשים ומחשבים, יונה יהב – ראש עיריית חיפה ועוד.
ד"ר מייזנר, איש עסקים הנחשב לגורו ומומחה עולמי בתחום בניית קשרים עסקיים (נטוורקינג) ומי שהרחיב והפך את שיטת השיווק "מפה לאוזן" לאמנות, הנו מרצה מבוקש ואורח כבוד בתאגידים וארגונים גדולים בכל העולם. פעמיים היה מועמד לפרס "יזם השנה" ע"י כתב העת האמריקאי INC.
על ספריו נמנים רבי המכר העולמיים: "Masters of Networking" ו- “Masters of Success” שזכה למקום ראשון בספרי רב-מכר של הוול סטריט ג'ורנל. ספרו הפופולרי "סוד השיווק הגלוי ביותר בעולם" תורגם לעברית, ונקרא: שיווק מפה לאוזן.
לדברי ירדן נוי, מנכ"ל BNI ישראל, הארגון מונה כיום למעלה מ- 72,000 אנשי עסקים, יזמים ובעלי מקצועות חופשיים, ביותר מ- 3,600 סניפים הפרוסים בכ- 22 מדינות בעולם – בצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה, אסיה ואפריקה. בישראל פועלים כיום 16 סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ. "זהו הארגון המקצועי הגדול בעולם לבניית קשרים עסקיים וליצירת הפניות מפה לאוזן", מציינת נוי.