גידול של 10% בהכנסות קניון ירושלים (מלחה). חצה את קו המיליארד ש"ח

קניון ירושלים (קניון מלחה) מקבוצת קניוני עזריאלי, ממרכזי הקניות הגדולים במזרח התיכון, סיים את שנת 2006 עם מכירות של למעלה ממיליארד ₪, גידול של יותר מ-10% לעומת מכירות 2005.



לדברי מנכ"ל הקניון גדעון אברהם: "קניון ירושלים (מלחה)הפך למרכז הבילויים והקניות המוביל של ירושלים וישובי הלוויין. הצלחתו נובעת מתמהיל מדויק של עסקים המספקים מענה לאוכלוסייה מגוונת". "אנו צופים", מוסיף גדעון אברהם, "גידול נוסף במהלך 2007".



לראשונה יעלה בסוף השבוע קמפיין תדמית אותו מוביל הספורטאי אודי קרני, סגן אלוף ישראל בקפיצה במוט. הקמפיין, בהיקף מיליון ₪, מציג בצורה הומוריסטית משפחה שלמה המתאימה לעצמה שילובי תלבושות. הקמפיין יעלה באמצעות פוגל אוגלבי.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס