ממחקר שערכה יפעת בקרת פרסום לחודש הרמדאן 2006, עולה כי חל גידול משמעותי בהיקף תקציבי הפרסום המושקעים בקרב המגזר הערבי בסך של 50% לעומת הממוצע החודשי לשנת 2006.
חודש הרמדאן חל השנה בין התאריכים 23.9-22.10.06 , והינו חודש מקודש בקרב האוכלוסייה המוסלמית, המהווה 82% מכלל המגזר הערבי בארץ. בסוף החודש חוגגים את חג אל פיטר הנמשך 4 ימים.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום ציין כי "דירוגי הפרסום של הרמדאן מבליטים את הדגש ששמה ב- 2006 שטראוס עלית בפרסום במגזר הערבי באמצעות שני משרדי הפרסום שלה: מגזרים ופרסום מזאווי, בנוסף לפעילויות הקד"מ שלה."
הקמפיין הבולט ברמדאן היה של תנובה תחת הסלוגן: "הירח הופיע? מבצעי תנובה איתך… ברכות לרמדאן" באמצעות משרד הפרסום פובליסיס סקטורס.
חודש הרמדאן נחשב לאחד מעונות השיא מבחינת היקפי הצריכה של המגזר הערבי. בחודש זה ההוצאות על מגוון קטגוריות מוכפלות באחוזים גבוהים, בעיקר קטגוריות בתחום ההוצאה על מזון , הלבשה ואופנה, מתנות וכלי בית, תקשורת סלולארית , ושיחות בינ"ל.
הענפים המובילים במגזר לחודש זה הם :
מס ענף השקעה בפרסום לפי $
1 תקשורת סלולרית $230,634
2 מזון $203,176
3 רשתות מזון מהיר $104,352
חמשת המפרסמים הגדולים לחודש הרמדאן :
מס מפרסם השקעה בפרסום לפי $
1 שטראוס עלית 108,988 $
2 סלקום 104,976 $
3 מקדונלדס 71,381 $
4 תנובה 71,188 $
5 פלאפון 58,990 $