גידול של 63% בביקור הילדים ובני הנוער בקניונים ברחבי הארץ בחופש הגדול


החופש הגדול מושך את הצעירים לקניון. מנתוני הגרנד קניון בחיפה עולה, כי מאז תחילת חופשת הקיץ, חלה עלייה של כ- 63% בביקורם של ילדים ובעיקר של בני נוער, בקניונים ברחבי הארץ. העלייה נרשמה לעומת החודשים הקודמים, שבהם הילדים היו בביה"ס.



עוד עולה מהנתונים כי עיקר הגילאים שפוקדים הקיץ את הקניונים הם גילאי 12 עד 17. כמו כן, במהלך חופשת הקיץ מלבד העלייה בשעות הביקור, חל גם גידול משמעותי במספר הביקורים השבועיים וכן בקנייה הממוצעת לילד.



לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה: "בזכות תחושת הביטחון שהקניונים מספקים לצרכן הישראלי, ירד הממוצע של גילאי בני הנוער שמבקרים באופן עצמאי בקניון מגילאי 13 בעבר לגילאי 11 בהווה. עוד מסר סביון כי במהלך חודשי השנה הרגילים ממוצע הביקור החודשי של ילד בגרנד קניון הוא 3-4 פעמים בחודש, לעומת החופש הגדול בו מבקר הילד בממוצע מעל 10 פעמים בחודש. כמו כן, הקנייה הממוצעת לילד עלתה ב-27% בחופש הגדול, בעיקר בעקבות הפעילות הענפה של שיוזמות רשתות המזון, האופנה וכמו כן יריד החזרה לביה"ס ופעילויות הקניונים."



סביון ציין גם כי הנתונים מצביעים על כך שהילדים מבלים בקניון בין שעתיים לשלוש בממוצע בכל ביקור. לדבריו: אין ספק שהקניונים נמצאים בין מקומות הבילוי העיקריים של ילדים בחופש הגדול. עיקר הפעילות של הילדים בקניון היא אוכל וסרטים.



עוד מסר סביון כי בתום פעילות הקייטנות, בסוף יולי 2007, כמות הפעילויות לילדים ונוער בגרנד קניון תגדל באופן משמעותי בקניונים ולהערכתו תגדל בהתאם כמות הביקורים של הילדים בעוד כ-80%.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת