Pretesting Group, חברה מובילה מארה"ב העוסקת במחקר בתחום השיווק והפרסום הביאה לארץ פיתוח אפליקצייה חינמית MYCODE – המפענחת באמצעות קוד דיגיטלי שידורי קול מהטלוויזיה, רדיו או מחשב ומעבירה הצעות מיוחדות, הנחות, מבצעים, קופונים, מידע ממוקד, סרטונים, ישירות לצרכן דרך מכשיר הסמארטפון, טאבלט והמחשב.
KRAFT ישראל הינם הראשונים שחתמו על הסכם שימוש ב-MyCode. צופי "לילה כלכלי" בערוץ 10 אשר יורידו את האפליקצייה לסמארטפון יזכו במהלך שידורי החסות של "ג'ייקובס קופי" (המובא ע"י KRAFT) להטבה מיוחדת. בהמשך, יורחב השימוש ב- MYCODE בפרסומים נוספים של KRAFT ברדיו ובטלוויזיה. בארה"ב, השירות המהפכני כבר בשימוש בקרב חברות מובילות, ובקרוב יורץ בשידורי טלוויזיה בערוצי FOX וCBS.
האפליקצייה צפויה לשנות את עולם הפרסום ואת תפיסת המפרסמים, התקשורת והצרכנים, בכל הנוגע לפרסום כפי שהוא מוכר כיום. בזמן שמפרסמים ייהנו מפרסומת אפקטיבית, אינטראקטבית, חדשנות וגידול במגוון המסרים ובמכירות, התקשורת תהנה מגידול ברייטינג ברצועות הפרסום ומהאפשרות להעביר מסר גם אם הצופה נעדר בזמן נתון. הצרכנים לאומת זאת, ייהנו מקשר אישי, מהאפשרות לבחור ולהגיב ומכל אותן ההטבות שיבחר המפרסם להעניק.
מעבר ליצירת חוויה אינטרקטיבית עבור הצופה במהלך הפסקת הפרסומות, MyCode מייצרת אינספור אפשרויות עבור המפרסם לאתר את הצרכן, בין אם מדובר בפרסומת בטלוויזיה או ברדיו, תכניות מוקלטות מראש או בשידור ישיר, שירים ועוד.
MyCode פותח ע"י מר לי ויינבלט, אשר אחראי להמצאתם של לא מעט פיתוחים ומוצרים בתחום המדיה והפרסום. מר ויינבלט ציין כי, "MyCode מהווה פריצת דרך בענף הפרסום ע"י יצירת דיאלוג ישיר בין המשווק לצרכן. בזמן שהצרכן מקבל מידע באופן מיידי, למשווק יש אינספור אפשרויות פרסום ורווחים."