ג'ילט בקמפיין מבוסס בונד

ג'ילט, מותג הטיפוח הגברי המוביל בעולם, הכריז בימים האחרונים על שיתוף פעולה עם סרט ג'יימס בונד החדש 'ספקטר' במסגרתו יקראו בג'ילט לגברים ברחבי העולם 'לגלות את ה- 007 שבהם'. בעזרת טכנולוגיית הגילוח, בתוספת הנחיות ותובנות מפי האנשים שמבינים את המהות של בונד ובעזרת השראה מהיוצר של ג'יימס בונד, ג'ילט מעניק לגברים את הכלים ליצור לעצמם עוד "רגעי בונד".



SPECTRE, הסרט ה-24 במספר בסדרת הרפתקאותיו של ג'יימס בונד, בהפקת EON של אלברט ר. ברוקולי, אולפני מטרו-גולדווין-מאייר וסוני פיקצ'ר אנטרטיינמנט, יצא לאקרנים בבריטניה ב-26 באוקטובר וב-5 בנובמבר בישראל.



הקמפיין יעלה לאוויר עם פרסומת ארוכה המבססת את הזיקה בין האקשן של דמותו הקולנועית של ג'יימס בונד ומילותיו מלאות ההשראה של איאן פלמינג לבין הכלים המדוייקים שג'ילט מספק לגברים על מנת להתכונן ל"רגעי ג'יימס בונד" שלהם. פרסומת זו תעמוד במרכז הקמפיין ותמזג יחדיו את הסגנון והסיפור הייחודי של בונד עם ג'ילט.



ג'ילט משתפת פעולה עם ג'ייני טמים, מעצבת התלבושות עטורת הפרסים האחראית למראה העל-זמני של בונד, בכדי לגבש רשימת טיפים לסגנון מושלם ופרטים מאחורי הקלעים שיסייעו לגברים בכל מקום בעולם להרגיש בטוחים ולהיראות במיטבם כשהם מתכוננים לרגעי "ג'יימס בונד" שלהם.



"בדיוק כמו בונד, גברים רוצים להיראות ולהרגיש במיטבם כשהם מתכוננים בדייקנות לכל מצב שאליו הם מתכוננים," אמר ג'והן מאנג, סגן נשיא ג'ילט העולמי. "שיתוף הפעולה עם SPECTRE, ג'ייני טמים ועזבונו של איאן פלמינג מאפשר לג'ילט להציג את הכלים, הכישורים וההכנה המדויקים הדרושים לכל גבר כדי להתכונן לרגעי 'ג'יימס בונד' שלו"


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג