ג'ילט, מותג הטיפוח הגברי המוביל בעולם, הכריז בימים האחרונים על שיתוף פעולה עם סרט ג'יימס בונד החדש 'ספקטר' במסגרתו יקראו בג'ילט לגברים ברחבי העולם 'לגלות את ה- 007 שבהם'. בעזרת טכנולוגיית הגילוח, בתוספת הנחיות ותובנות מפי האנשים שמבינים את המהות של בונד ובעזרת השראה מהיוצר של ג'יימס בונד, ג'ילט מעניק לגברים את הכלים ליצור לעצמם עוד "רגעי בונד".
SPECTRE, הסרט ה-24 במספר בסדרת הרפתקאותיו של ג'יימס בונד, בהפקת EON של אלברט ר. ברוקולי, אולפני מטרו-גולדווין-מאייר וסוני פיקצ'ר אנטרטיינמנט, יצא לאקרנים בבריטניה ב-26 באוקטובר וב-5 בנובמבר בישראל.
הקמפיין יעלה לאוויר עם פרסומת ארוכה המבססת את הזיקה בין האקשן של דמותו הקולנועית של ג'יימס בונד ומילותיו מלאות ההשראה של איאן פלמינג לבין הכלים המדוייקים שג'ילט מספק לגברים על מנת להתכונן ל"רגעי ג'יימס בונד" שלהם. פרסומת זו תעמוד במרכז הקמפיין ותמזג יחדיו את הסגנון והסיפור הייחודי של בונד עם ג'ילט.
ג'ילט משתפת פעולה עם ג'ייני טמים, מעצבת התלבושות עטורת הפרסים האחראית למראה העל-זמני של בונד, בכדי לגבש רשימת טיפים לסגנון מושלם ופרטים מאחורי הקלעים שיסייעו לגברים בכל מקום בעולם להרגיש בטוחים ולהיראות במיטבם כשהם מתכוננים לרגעי "ג'יימס בונד" שלהם.
"בדיוק כמו בונד, גברים רוצים להיראות ולהרגיש במיטבם כשהם מתכוננים בדייקנות לכל מצב שאליו הם מתכוננים," אמר ג'והן מאנג, סגן נשיא ג'ילט העולמי. "שיתוף הפעולה עם SPECTRE, ג'ייני טמים ועזבונו של איאן פלמינג מאפשר לג'ילט להציג את הכלים, הכישורים וההכנה המדויקים הדרושים לכל גבר כדי להתכונן לרגעי 'ג'יימס בונד' שלו"