גילרו רכשה מניקלודיאון זכויות להדפסים אכילים וקישוטי עוגה

חברת גילרו, החברה הישראלית המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, רכשה זיכיונות מניקלודיאון לדמויות פופולאריות, לצורכי הדפסה על דפי סוכר ומיתוג מוצרים נוספים בתחום קישוטי העוגה. בעצם המהלך הפכה גילרו מקבלנית משנה שייצרה הדפסות סוכר וקישוטים עבור בעלי זכויות במדינות שונות בעולם, לבעלים של זכויות בעצמה ויצרנית עבור מותגים שבבעלותה. בשלב ראשון, נרכשו זכויות יוצרים על שלושה מותגים: Paw Patrol Shimmer & Shine , Blaze , Super wings . להערכת החברה, בשנת 2018 יימכרו דפים מודפסים ממותגים של מותגי ניקלודיאון בהיקף כספי של כ- 1 מיליון יורו.



לפני כשנה העמיקה "גילרו" את פעילותה באירופה ורכשה חברה הולנדית לייצור קישוטי עוגות. החברה מייצרת ומפיצה דפים אכילים מודפסים לעוגות ועוד מגוון מוצרים לעיטור וקישוט עוגות, תחת המותג ההולנדי CakeArt. בסיס החברה נמצא בעיר הנמל הרלינגן באמצעות מרכז הזמנות אינטרנטי. הרכישה מאפשרת לגילרו להקים בסיס ייצור ושיווק עולמי בתחום פעילותה הצומח, Cake Decoration. בכך מצטרפת גילרו לשורת חברות ישראליות אשר בחרו להקים בסיס בהולנד בהן כי"ל, אלקטרה ושטראוס.



לדברי אבי גלברד, בעלים ומנכ"ל חברת "גילרו", תהליך הקמת המוצרים נמצא בעיצומו ועולים על מדפי מעצבי העוגות דפים מודפסים ממותגים של השלוחה ההולנדית קייק-ארט. "הזכויות נרכשו עד לשנת 2020 והעבודה מתמקדת כעת בתכנון ועיצוב ליין מוצרים עם הדמויות הפופולאריות של המותגים אותם רכשנו. אנו מעריכים כי נגיע לכ- 800 נקודות מכירה ברשתות מובילות באזור הבנלוקס (בלגיה, הולנד ולוקסמבורג) בתוך שנתיים". לדבריו, לאחר השקה ראשונית של מוצרי הדפים המודפסים, בכוונת החברה להשיק מוצרים נלווים לקישוטי עוגה, בהם בצקי סוכר ושפורפרות אייסינג, אשר יהיו מקושרים ישירות לדמויות וכך תיוצר ערכת מוצרים שלמה סביב אותו מותג.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף