מחלבת טרה מתחברת לחודש האופנה בקשת ומעניקה חסות בהשקעה של כ-250,000 ₪. המהלך הוא חלק מהחיבור של טרה לעולם האופנה וכולל בתוכו פעילויות רבות של חסות, בניית מתכונים מיוחדים, התייעצות מומחים, טיפים לתזונה ויופי, פרסים ועוד.
מחלבת טרה מתחברת לחודש האופנה בקשת ומעניקה חסות בהשקעה של כ-250,000 ₪. המהלך הוא חלק מהחיבור של טרה לעולם האופנה וכולל בתוכו פעילויות רבות של חסות, בניית מתכונים מיוחדים, התייעצות מומחים, טיפים לתזונה ויופי, פרסים ועוד. אחד הפרסים שתעניק טרה הוא עזרה במימון הקטלוג של הזוכה בתוכנית "המעצב הבא" בקשת.
בנוסף, טרה תעלה שוב עם סרטון "קולקציית הגבינות של טרה" תחת הקונספט "יופי של בריאות". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, מציג את גבינות טרה כקולקציית אופנה המציעה לכל אישה את הגבינה שמתאימה לאורח החיים שלה – כל אישה והגבינה שלה. שיתוף הפעולה נעשה בשיתוף קאראט מדיה וואן, חברת המדיה של טרה, אשר גם מבצעת את רכישת המדיה של הקמפיין.