TheMarker משיק את תחרות "TheMarker LIVE", תחרות הפרסום בקרב משרדי האינטראקטיב וקהילת הדיגיטל הישראלית, במטרה לעודד יצירתיות ומקצוענות בתעשיית הפרסום הדיגיטלי בארץ ולקראת השקת אפליקציית ה- iPad החדשה של TheMarker.
התחרות תתמקד בפרסום אינטראקטיבי בפלטפורמות הדיגיטאליות השונות: Web, Mobile, Tablet, ותתקיים במסגרת וועידתDLD Tel Aviv בנמל יפו, בתאריכים 1-2 בנובמבר 2011. בימים הקרובים תישלח הזמנה רשמית למשרדי האינטראקטיב בישראל.
לדברי דרור גנות, מנכ"ל אתרי הארץ TheMarker: "אנו מחפשים את הרעיון הרלוונטי, את החשיבה המקורית ודרך הביצוע הקריאייטיבית שיציבו גבולות חדשים לפרסום הדיגיטלי בישראל תוך התמקדות בפלטפורמת ה- Mobile וה- Tablet".
הנרשמים לתחרות "TheMarker LIVE" יצטרכו לעמוד באתגר קריאייטיבי וביצירת מהלך שיווקי / פרסומי בפלטפורמות השונות בהתאם לבריף קריאייטיב שינתן למשתתפים.
חבר השופטים בתחרות יורכב מצוות מערכת TheMarker ומומחים נוספים מתחום הדיגיטל והשיווק בישראל. עבודות נבחרות שיועלו לשלב הגמר יוצגו על ידי נציגי משרד האינטראקטיב ברצועת תוכן ייעודית במהלך הכנס ולאחר בחירת השופטים תוכרז העבודה המנצחת אשר תהנה מקמפיין משולב web, mobile, tablet (iPad) בפלטפורמות הדיגיטאליות של קבוצת אתרי הארץ (אתרים ואפליקציות).
צוות הקרייאטיב יזכה בנסיעה חווייתית הכוללת טיסה ואירוח בקאן שבצרפת וביקור בפסטיבל קאן. העבודה הזוכה תוגש ותתמודד בתחרות "אריה הזהב" היוקרתית של ענף הפרסום ותתחרה בעבודות ממשרדי פרסום בולטים בעולם בקטגורית הסייבר.