"דומינו'ס פיצה" ישראל מרחיבה את מגוון מוצריה, ועם תחילת החורף תשקיע 500,000$ בהשקת תפריט חדש. תפריט חורף 2006 יגובה בקמפיין פרסומי אשר יכלול קמפיין טלוויזיוני וקטלוג מיוחד באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן.
את תפריט החורף החדש מוציאה "דומינו'ס פיצה" בקטלוג בצורת סלייס פיצה המציג את החידושים בתפריט החורף של הרשת. מהרשת נמסר כי המוצרים החדשים טרם נראו בישראל ובעולם כולו.
הקמפיין שיגבה את תפריט החורף החדש יעלה ביום ה', 15.12.05, למשך שלושה שבועות בערוצים המסחריים 2 ו- 10. מטרת הקמפיין התדמיתי היא לחשוף את הפיצה החדשה על בסיס הבצק האדום וצפויה להיות הלהיט של תפריט החורף. במרכז הקמפיין 2 סרטוני בני 12 שניות המציגים את החידושים של דומינו'ס פיצה, ובנוסף, יעלו שני סרטוני משנה בני 5 שניות כל אחד המציגים את המבצעים החמים של "דומינו'ס פיצה".
אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה": "בשנה האחרונה הקפדנו לרגש את לקוחותינו בטעמים חדשים ומוצרים מסעירים. החורף הזה אנו מציגים את "הבצק האדום" פיצה חדשה ומעניינת, שהיא אחות לפיצה על בסיס בצק הפסטו שהוצאנו בקיץ. כמו כן, נציע את "דומינוס פאי" קינוח מפתה ושירות חדש 4x4, המאפשר ללקוח ליהנות מכל התוספות במחיר של תוספת אחת. אנו נוקטים באסטרטגיית גידול ומרחיבים מדי עונה את ההיצע ללקוח, תוך הקפדה על חידושים בכל קטגוריות התפריט שלנו תוך כדי שמירה על האיכות המפורסמת של דומינו'ס פיצה".