מנוי פיס התפתח ממוצר ההגרלות הראשון בישראל ופעיל כשישים שנה. במשך השנים התווספו מוצרים והגרלות שהגבירו את התחרות בענף, ומוצר הפיס נותר פסיבי עם מעורבות צרכנים נמוכה ללא אמירה ברורה ומבדלת.
דורון אנגל הוליך מהלך שמטרותיו 1. להחזיר את מנוי פיס ל top of mind של הצרכנים ולהבליטו בשוק תחרותי, 2. ליצור אצל מנויים ותיקים סיבה מדוע המשיך ולהחזיק במנוי.
פאסיביות המנוי יצרו ייחוד להגרלה בעולם ההגרלות – זוהי ההגרלה היחידה בה הפיס מתקשר לזוכה להודיע לו על זכייתו. כך נולד מהלך "אראלה תתקשרי אלי" שלקח את רגע המיוחל של כל משתתף בהגרלה והפך אותו לממשי ובר השגה. הוחלט במפעל הפיס להשתמש בהודעות זכייה אמיתיות שנעשות בצורה שוטפת ע"י אראלה, עובדת בפיס מזה 29 שנים. קמפיין "אראלה תתקשרי אלי" הוא קמפיין אשר נולד מרעיון אחד גדול – כולם רוצים להאמין שיום אחד המזל הטוב יפקוד אותם. שיחות הזכייה האותנטיות יצרו RTB (סיבה להאמין) מושלם. המהלך יצר באזז תקשורתי אדיר, ומהפך גם במטה מפעל הפיס וגם בנקודות המכירה.
התוצאות העסקיות:
עלייה חדה בכמות המצטרפים החדשים – 98% גידול במספר המצטרפים החדשים בחודש ביחס לממוצע החודשים שקדמו למהלך.
ירידה בכמות הביטולים – מתחילת הקמפיין ירידה של 29% בכמות הביטולים בהשוואה לחודשים שקדמו לקמפיין.
המהלך הפך מגמת נטישה למגמת ביקוש, זכה לפופולאריות בקנה מידה ארצי, והתוצאות העסקיות והתדמיתיות חד משמעיות.