דיאט קוקה- קולה בקמפיין חדש הממשיך את הקונספט: "Do what feels good"

חברת קוקה-קולה ישראל יוצאת בקמפיין חדש למותג "דיאט קוקה-קולה עם הסלוגן –Do what feels good" ". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, ובהשקעה של כ-8 מיליון ₪, הוא המשך טבעי לקמפיין של שנה שעברה, שזכה למודעות ולאהדה רבה בקרב הצרכנים ( מנתוני קבוצות מיקוד ) וימשיך עם הקו שאימץ המותג – טיפים לחיים טובים ומלאי תוכן, במסגרת אווירת הfeel-good הכללית שהמותג מעוניין לשדר.



אורלי קליין דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "הקמפיין מורכב מקולאז' עשיר של סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".



הסרטון החדש של דיאט קוקה-קולה צולם תוך כדי שימוש במספר רב של עדשות ומזוויות צילום ייחודיות ( הכוללות בין היתר מסוק ויאכטה ) הנותנות תחושה של ריאליזם ומעצימות את הרגשת ה feel-good הכללית שהסרט מעביר. הקריין בסרט הוא ריצ'ארד גרין, שחקן הוליוודי מצליח אשר הופיע בעשרות סרטים ובהם 'מולהולנד דרייב' מאת דיוויד לינץ.



פריסת המדיה כוללת: גרסה מיוחדת לקולנוע, גרסת רדיו, מגוון רחב של מודעות מוכוונות מגזינים ייעודיים, שלטי ענק ואינטרנט.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי