דיאט קוקה-קולה ורדיו תל אביב FM102 בשת"פ מתמשך החל מסוף השבוע הקרוב.

ב'סוף שבוע FEEL GOOD' יעטוף את כל הפעילות הרדיופונית במהלך סוף השבוע ובמקביל תמונף פעילות סוף השבוע של דיאט קוקה-קולה גם לאתר האינטרנט של המותג www.feelgood.co.il, כאשר מהלך זה נאמד בהשקעה כוללת של כ-700,000 ₪.


במסגרת שיתוף הפעולה, ישודרו מידיי סוף שבוע תכנים הלקוחים מתוך עולם התוכן של המותג דיאט קוקה-קולה, שיעסקו בין השאר בהמלצות לבילויים, מסעדות טובות, טיולים, מסאג'ים מרגיעים, ארוחות גורמה משובחות ועוד, הכל ברוח הסיסמא: "לעשות לעצמך משהו טוב…בכל יום!". כמו-כן, יכלול שיתוף הפעולה חסות על מדריכי סוף השבוע של התחנה, הממליצים על פעילויות בעיר ומחוצה לה וחלוקת פרסים ברוח ערכי המותג דיאט קוקה-קולה.


עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "ברצוני להדגיש כי מדובר בשיתוף פעולה מתמשך, רחב היקף וייחודי, הרבה מעבר לשיתופי הפעולה רגילים המוכרים לנו כיום.


אוה מדז'יבוז', מנכ"ל FM102 רדיו תל אביב: "החיבור הכל כך מתבקש עם דיאט קוקה-קולה היה רק עניין של זמן. ערכי התחנה ואופייה, משתלבים היטב ותואמים לעולם התוכן של המותג, ואנו רואים בהתקשרות זו מנוף לשיתוף פעולה ארוך טווח".

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר