ב'סוף שבוע FEEL GOOD' יעטוף את כל הפעילות הרדיופונית במהלך סוף השבוע ובמקביל תמונף פעילות סוף השבוע של דיאט קוקה-קולה גם לאתר האינטרנט של המותג www.feelgood.co.il, כאשר מהלך זה נאמד בהשקעה כוללת של כ-700,000 ₪.
במסגרת שיתוף הפעולה, ישודרו מידיי סוף שבוע תכנים הלקוחים מתוך עולם התוכן של המותג דיאט קוקה-קולה, שיעסקו בין השאר בהמלצות לבילויים, מסעדות טובות, טיולים, מסאג'ים מרגיעים, ארוחות גורמה משובחות ועוד, הכל ברוח הסיסמא: "לעשות לעצמך משהו טוב…בכל יום!". כמו-כן, יכלול שיתוף הפעולה חסות על מדריכי סוף השבוע של התחנה, הממליצים על פעילויות בעיר ומחוצה לה וחלוקת פרסים ברוח ערכי המותג דיאט קוקה-קולה.
עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "ברצוני להדגיש כי מדובר בשיתוף פעולה מתמשך, רחב היקף וייחודי, הרבה מעבר לשיתופי הפעולה רגילים המוכרים לנו כיום.
אוה מדז'יבוז', מנכ"ל FM102 רדיו תל אביב: "החיבור הכל כך מתבקש עם דיאט קוקה-קולה היה רק עניין של זמן. ערכי התחנה ואופייה, משתלבים היטב ותואמים לעולם התוכן של המותג, ואנו רואים בהתקשרות זו מנוף לשיתוף פעולה ארוך טווח".