דיאט קוקה-קולה מעלה קמפיין על גבי הפחיות והבקבוקים

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) ממשיכה את הקמפיין למותג דיאט קוקה-קולה, שעלה בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪, תחת הסלוגן DO WHAT FEELS GOOD . החברה יוצאת בימים אלה במהלך משלים ומעלה את הקמפיין על פחיות ובקבוקי דיאט קוקה-קולה, להמחשת רגעי ה-.FEEL GOOD



אורלי קליין- דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "המהלך הנוכחי מתבסס על סרטון הפרסומת (שצולם בהונגריה )DO WHAT FEELS GOOD . כמו בסרטון, גם על הפחיות והבקבוקים העלינו קולאז' של איורים ותמונות של סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים".



המהלך יופיע על בקבוקי חצי ליטר, ליטר וחצי ועל פחיות דיאט קוקה-קולה.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג