דיזנהאוז יוניתורס משיקה פורטל תיירות המיועד להיות הגדול בישראל

חברת דיזנהאוז יוניתורס מקבוצת איי.די.בי משיקה פורטל תיירות חדש (www.deasy.co.il). דיזנהאוז יוניתורס, המעסיקה למעלה מ-500 עובדים בכ-60 נקודות מכירה, היא חברת התיירות הגדולה ביותר בישראל. הפרויקט בוצע על ידי קבוצת התוכנה הישראלית eWave, המתמחה בפיתוח ובאינטגרציה של מערכות מידע. לפי eWave, היקפו הראשוני של הפרויקט מוערך במיליון דולר.



הפורטל החדש נותן מענה הן ללקוחות הקצה והן לסוכנים, ובמרכזו עומדת מערכת מסחר אלקטרוני להזמנת שירותי תיירות. הפורטל משלב תפישת eCommerce מתקדמת עם התפישה שנקראת Travel 2.0 – שילוב בין אתר מכירות לאתר תוכן עשיר הכולל המלצות ותכנים אישיים המוזנים על ידי הגולשים, בראייה עתידית של עולם התיירות באינטרנט מבחינת טכנולוגיה, ממשק וחוויית משתמש.



הפורטל החדש מאפשר לגולשים לאתר מוצרי תיירות המתאימים להעדפותיהם (חבילות נופש, טיסות, מלונות בארץ ובחו"ל, השכרת רכב ומוצרים מיוחדים), להזמין אותם ישירות בפורטל ולממש את הזמנתם ללא צורך בהתערבות סוכן – תוך קבלת פרטי הנסיעה והמסמכים הדרושים (e-ticket, שוברים למלון/השכרת רכב, וכדומה). עבור גולשים המעדיפים את הקשר הבינאישי, האתר מאפשר לבצע את תהליך הרכישה באמצעות סוכן. בנוסף, הפורטל מאפשר למנהלי מרכז הלקוחות להקצות הזמנות לסוכנים, לנהל את סטטוס ההזמנות, לצפות ברשימות הזמנות בחתכים שונים, ולתת מענה אינטרנטי לגולשים.



אלי וידבסקי, מנמ"ר דיזנהאוז יוניתורס, אומר כי במסגרת הפרויקט מוקם פורטל התיירות הגדול והמוביל בישראל. לדבריו, האתר החדש מהווה נדבך חשוב מאסטרטגיית החברה לספק שירות כולל בתחומי תיירות הפנים והחוץ למגזר הפרטי והעסקי, ויאפשר לה להרחיב באופן משמעותי את ערוצי המכירות שלה.



רפי גבאי, מנכ"ל eWave, אומר כי הפורטל החדש מתממשק למגוון מערכות תפעוליות, ופותח ב-.NET על גבי תשתיות של eWave. לדבריו, הטכנולוגיה שעליה מבוסס הפורטל תאפשר בעתיד שדרוג נוסף של יכולות המכירה גם באופן שאינו מקוון, וזאת באמצעות מתן כלי לוגיקה עסקית מתקדמים לסוכני הנסיעות.



אורי סלנט ונורית בן-חורין, מנהלי הפרויקט מדיזנהאוז, מוסיפים כי באתר הושקעו מאמצים רבים כדי לספק לגולש ממשק וחוויית משתמש ברמה של אתרי התיירות המובילים בעולם. כמו כן הושקע מאמץ רב כדי להציג בפני הגולש מידע מדויק ואמין, הכולל מוצרים ומחירים המבוססים על חיפוש בזמן אמת. לדבריהם, הצגת תוצאות חיפוש אמינות ומחירים מדויקים מהווה את אחת מן המטרות המרכזיות של הפורטל.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח