דירוג חודש פברואר של "יפעת בקרת פרסום" ובנוסף חמשת המובילים במגזר הרוסי

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש ינואר 2005. החודש לראשונה מתווספות לטבלאות הפרסום החודשיות, גם חמשת המובילים בכל קטגוריה במגזר הרוסי.



מפרסמים


במקום הראשון, החודש נמצאת יוניליוור ישראל עם השקעה של למעלה מ 2 מליון דולר עם פרסום בולט לחטיפים מתוקים כגון : קליק קראנץ וקליק XL באמצעות משרד באומן בר ריבנאי.


נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מוסר: "תנובה ממוקמת החודש במקום השני עם השקעה ניכרת בפרסום של כ- 1.6 מליון דולר כאשר הקמפיין הבולט ביותר שלה הוא "מבצע משכנתא" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון".


בני משה קרסו מתמקמים במקום ה- 14 החודש לאחר שחודש שעבר לא נכנסו כלל לטבלת 20 הגדולים עם קמפיינים בולטים לניאסן אלמרה באמצעות משרד גליקמן נטלר סמסונוב ולרנו קליאו באמצעות פרסום פלד.


יעקובי מוסיף כי : במגזר הרוסי בולטת חברת קריסטל המתמקמת במקום החמישי עם פרסום למקרר אמנה ולמכונות כביסה באמצעות פובליסיס סקטורס.



משרדי פרסום


מקאן אריקסון ושלמור אבנון עמיחי ממשיכים להיות משובצים במקומות הראשון והשני גם בחודש פברואר. טמיר כהן ששינה את שמו ל- JWT מתמקם החודש במקום השישי המכובד בטבלה עם פרסום בולט לורדינון, קלוגס, כלל ביטוח, פריגת ועוד.


מורדי גורן נכנסים החודש לטבלת 20 המובילים ומתמקמים במקום ה-17 עם פרסום לבית אבות דור טבעון, EASY FOREX השקעות ועוד. גם במגזר הרוסי מוביל מקאן אריקסון את טבלת משרדי הפרסום עם פרסום בולט ל-YES, אסם, סלקום ועוד.



תתי ענפים


לאחר חודש ינואר שהיה חלש יחסית בפרסום בגזרת הסלולר, תופסת הקטגוריה זו שוב את המקום הראשון בחודש פברואר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 4.1 מליון דולר במחירים ריאלים. סלקום היא המפרסמת המובילה בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמליון וחצי דולר שבערך שליש ממנה הופנה לפרסום מבצע "אהבה מהסרטים" באמצעות מקאן אריקסון.


יעקבי מציין כי "במגזר הרוסי לעומת זאת תת הענף שמוביל בפרסום בפברואר הוא כבלים/לווין עם פרסום בולט ל- HOT ו- YES , כאשר תת ענף תקשורת סלולרית לא נמנה על חמשת המובילים".


תת ענף חטיפים מתוקים מתמקם החודש במקום השביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.2 מליון דולר, בחודש ינואר הוא לא נכלל ברשימת – 20 המובילים. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא יוניליוור עם פרסום בולט לקליק קראנץ וקליק XL.


יעקובי מוסר כי : "תת ענף נוסף שנכנס החודש לטבלת 20 הגדולים הוא מכללות וסמינרים המתמקם במקום ה- 16 עם הוצאה ריאלית של כ- 900 אלף דולר. המפרסמת המובילה היא מכללת אשקלון היוצאת בקמפיין הרשמה".

























































































מחיר


קמפיין


מיקום בטבלה


$536,695


סלקום – אהבה מהסרטים – כרטיס לסרט מתנה-כל יום חמישי…(זוג)


1


$535,508


YES – אוסקר-חודש של סרטים מנצחים-מבצע אוסקר-10 ערוצי סרטים מתנה


2


$485,553


עלית – ארומה-הטעם החדש-בדיוק כמו שאני אוהב (זוג)


3


$411,974


פרטנר-אורנג' – משפחה-בדור השלישי-חוויה בעוצמה שלא הכרת (ילדה)


4


$367,439


קוקה קולה – PLANET תל אביב 6-17.3.05


5


$365,247


קרלסברג – חלק מהמשחק-PART OF THE GAME-להיות שם בשביל נבחרת ישראל


6


$358,627


קנור – נמס בכוס-YO הפתעת אותי (משרד)


7


$334,833


מפעל הפיס – תוכנית המינויים – חוגגת שוב ומייצרת 18 מיליונרים בחודש


8


$326,506


בורגר קינג – רק תגידי מה הוופר שלך חדש בבורגר קינג תאוות בשרים


9


$323,095


תנובה – גבינות תנובה-מבצע משכנתא-4 מכסים יכולים לכסות לכם את המשכנתא


10


$316,199


עלית – נשנושי פרה-(ג'ורג' בוש)


11


$308,946


HOT – ערוץ XTRA – מצטרפים לשנה-חבילת הבידור+2 חבילות לבחירתכם ב-189 שח


12


$308,380


מרידול – רופאי השיניים מאשרים:מס' 1 בחניכיים-טיפול קבוע פותר ומונע…


13


$307,263


קולה RC – (משאלות)-THE COOL TASTE


14


$300,515


אופטיקנה – התשוקה למשקפיים (כריש)


15


$291,524


נסטלה – נס קפה – RED MUG-תטעם. תתעורר גם.


16


$287,120


סלקום – 0 אג' לדקה בשיחות פנים ארגוניות לעסקים קטנים-5 שעות היינו…


17


$283,881


אורביט – הרבל-בתוספת תמציות צמחים-תענוג למנוע עששת


18


$269,993


דיוטי פרי – ג'ימס ריצ'רדסון-החדש-חנות הדיוטי פרי הגדולה והמדהימה בעולם


19


$266,128


תרימה – פוסטינור 2 – גלולת היום שאחרי-יש מצב חירום? יש מצב לפוסטינור


20



























רוסי



קמפיין


מיקום


אסם – הבית שלי אסם שלי (ארוחת צהריים) – רוסית


1


YES – אוסקר-חודש של סרטים מנצחים-10 ערוצי סרטים מתנה – רוסית


2


HOT – ערוץ XTRA –ערוץ סדרות קצת אחרות עם תרגום לרוסית – רוסית


3


HOT – נותנת מתנה-ערוץ סרטי האוסקר עם תרגום לרוסית+שידור ישיר…-רוסית


4


ברק תקשורת-013-החיים הפרידו ביננו אבל אנחנו שומרים על…(רכבת)-רוסית


5

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח