"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש ינואר 2005. החודש לראשונה מתווספות לטבלאות הפרסום החודשיות, גם חמשת המובילים בכל קטגוריה במגזר הרוסי.
מפרסמים
במקום הראשון, החודש נמצאת יוניליוור ישראל עם השקעה של למעלה מ 2 מליון דולר עם פרסום בולט לחטיפים מתוקים כגון : קליק קראנץ וקליק XL באמצעות משרד באומן בר ריבנאי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מוסר: "תנובה ממוקמת החודש במקום השני עם השקעה ניכרת בפרסום של כ- 1.6 מליון דולר כאשר הקמפיין הבולט ביותר שלה הוא "מבצע משכנתא" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון".
בני משה קרסו מתמקמים במקום ה- 14 החודש לאחר שחודש שעבר לא נכנסו כלל לטבלת 20 הגדולים עם קמפיינים בולטים לניאסן אלמרה באמצעות משרד גליקמן נטלר סמסונוב ולרנו קליאו באמצעות פרסום פלד.
יעקובי מוסיף כי : במגזר הרוסי בולטת חברת קריסטל המתמקמת במקום החמישי עם פרסום למקרר אמנה ולמכונות כביסה באמצעות פובליסיס סקטורס.
משרדי פרסום
מקאן אריקסון ושלמור אבנון עמיחי ממשיכים להיות משובצים במקומות הראשון והשני גם בחודש פברואר. טמיר כהן ששינה את שמו ל- JWT מתמקם החודש במקום השישי המכובד בטבלה עם פרסום בולט לורדינון, קלוגס, כלל ביטוח, פריגת ועוד.
מורדי גורן נכנסים החודש לטבלת 20 המובילים ומתמקמים במקום ה-17 עם פרסום לבית אבות דור טבעון, EASY FOREX השקעות ועוד. גם במגזר הרוסי מוביל מקאן אריקסון את טבלת משרדי הפרסום עם פרסום בולט ל-YES, אסם, סלקום ועוד.
תתי ענפים
לאחר חודש ינואר שהיה חלש יחסית בפרסום בגזרת הסלולר, תופסת הקטגוריה זו שוב את המקום הראשון בחודש פברואר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 4.1 מליון דולר במחירים ריאלים. סלקום היא המפרסמת המובילה בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמליון וחצי דולר שבערך שליש ממנה הופנה לפרסום מבצע "אהבה מהסרטים" באמצעות מקאן אריקסון.
יעקבי מציין כי "במגזר הרוסי לעומת זאת תת הענף שמוביל בפרסום בפברואר הוא כבלים/לווין עם פרסום בולט ל- HOT ו- YES , כאשר תת ענף תקשורת סלולרית לא נמנה על חמשת המובילים".
תת ענף חטיפים מתוקים מתמקם החודש במקום השביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.2 מליון דולר, בחודש ינואר הוא לא נכלל ברשימת – 20 המובילים. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא יוניליוור עם פרסום בולט לקליק קראנץ וקליק XL.
יעקובי מוסר כי : "תת ענף נוסף שנכנס החודש לטבלת 20 הגדולים הוא מכללות וסמינרים המתמקם במקום ה- 16 עם הוצאה ריאלית של כ- 900 אלף דולר. המפרסמת המובילה היא מכללת אשקלון היוצאת בקמפיין הרשמה".
מחיר | קמפיין | מיקום בטבלה |
$536,695 | סלקום – אהבה מהסרטים – כרטיס לסרט מתנה-כל יום חמישי…(זוג) | 1 |
$535,508 | YES – אוסקר-חודש של סרטים מנצחים-מבצע אוסקר-10 ערוצי סרטים מתנה | 2 |
$485,553 | עלית – ארומה-הטעם החדש-בדיוק כמו שאני אוהב (זוג) | 3 |
$411,974 | פרטנר-אורנג' – משפחה-בדור השלישי-חוויה בעוצמה שלא הכרת (ילדה) | 4 |
$367,439 | קוקה קולה – PLANET תל אביב 6-17.3.05 | 5 |
$365,247 | קרלסברג – חלק מהמשחק-PART OF THE GAME-להיות שם בשביל נבחרת ישראל | 6 |
$358,627 | קנור – נמס בכוס-YO הפתעת אותי (משרד) | 7 |
$334,833 | מפעל הפיס – תוכנית המינויים – חוגגת שוב ומייצרת 18 מיליונרים בחודש | 8 |
$326,506 | בורגר קינג – רק תגידי מה הוופר שלך חדש בבורגר קינג תאוות בשרים | 9 |
$323,095 | תנובה – גבינות תנובה-מבצע משכנתא-4 מכסים יכולים לכסות לכם את המשכנתא | 10 |
$316,199 | עלית – נשנושי פרה-(ג'ורג' בוש) | 11 |
$308,946 | HOT – ערוץ XTRA – מצטרפים לשנה-חבילת הבידור+2 חבילות לבחירתכם ב-189 שח | 12 |
$308,380 | מרידול – רופאי השיניים מאשרים:מס' 1 בחניכיים-טיפול קבוע פותר ומונע… | 13 |
$307,263 | קולה RC – (משאלות)-THE COOL TASTE | 14 |
$300,515 | אופטיקנה – התשוקה למשקפיים (כריש) | 15 |
$291,524 | נסטלה – נס קפה – RED MUG-תטעם. תתעורר גם. | 16 |
$287,120 | סלקום – 0 אג' לדקה בשיחות פנים ארגוניות לעסקים קטנים-5 שעות היינו… | 17 |
$283,881 | אורביט – הרבל-בתוספת תמציות צמחים-תענוג למנוע עששת | 18 |
$269,993 | דיוטי פרי – ג'ימס ריצ'רדסון-החדש-חנות הדיוטי פרי הגדולה והמדהימה בעולם | 19 |
$266,128 | תרימה – פוסטינור 2 – גלולת היום שאחרי-יש מצב חירום? יש מצב לפוסטינור | 20 |
רוסי |
|
קמפיין | מיקום |
אסם – הבית שלי אסם שלי (ארוחת צהריים) – רוסית | 1 |
YES – אוסקר-חודש של סרטים מנצחים-10 ערוצי סרטים מתנה – רוסית | 2 |
HOT – ערוץ XTRA –ערוץ סדרות קצת אחרות עם תרגום לרוסית – רוסית | 3 |
HOT – נותנת מתנה-ערוץ סרטי האוסקר עם תרגום לרוסית+שידור ישיר…-רוסית | 4 |
ברק תקשורת-013-החיים הפרידו ביננו אבל אנחנו שומרים על…(רכבת)-רוסית | 5 |