חברת דלתה דיגיטל, לאחר 43 שנים, הודיעה היום על מיתוג מחדש ועל שינוי שמה ל"דלתה דיגיטל", במסגרת מהלך כולל בו היא משקיעה כ-1 מיליון ₪. השקת לוגו חברה חדש, אשר עוצב על ידי סטודיו גרינבוים דגן. מהחברה נמסר כי עיצוב הלוגו קושר את העבר עם העתיד, ונועד להבליט את האייקון "דלתה" המסמל היסטוריה שירותית ומאידך משדר עתיד דיגיטאלי מתוחכם.
בנוסף, הכריזה היום דלתה דיגיטל על השקת מדיניות שירות נית ל-5 שנים. במסגרת השירות החדש תעניק החברה ללקוחותיה שירות בלעדי של משלוחים עד לבית או אפשרות לקבלת מצלמה חליפית במקרה של תקלה הדורשת תיקון במעבדה. דלתה מעניקה שירות בחמש תחנות הפזורות בכל רחבי הארץ ובנוסף תעניק ללקוחותינו באופן בלעדי בישראל תמיכה טלפונית לתפעול מצלמות, קורס צילום פרונטאלי לרוכשים והדפסת תמונות באתר פיקטור מתנה".
יריב כהן, מנכ"ל דלתה דיגיטל: "השינוי אותו אנו מוציאים היום אל הפועל מבטא מהפך שעברה החברה בתקופה האחרונה. זה לא מקרה שאנו משיקים עם המיתוג החדש גם אמנת שירות חדשה מכיוון שאנו חושבים שהשרות מהווה עבורנו אבן יסוד להצלחה בעידן הדיגיטלי.
בנוסף לכל זאת הכריזה החברה על שירות פלטיניום מהפכני עוד יותר במסגרתו יוכל הלקוח להרחיב את כל תיק השירותים הניתנים בשנה הראשונה לתקופה של 5 שנים וזאת תמורת 149 ₪ בלבד.
"שירות הפלטיניום יבטיח ללקוח שקט נפשי מלא לכל אורך חיי המוצר ואף למעלה מכך. הדבר חשוב ביותר בייחוד על רקע ההבטחות לשירות נרחב כביכול שמפרסמים כל מיני יבואנים קיקיוניים שבאופן ודאי לא יוכלו להעניק שירות הולם לרוכשים לאורך זמן הן בשל התחכום העולה של המוצרים המצריך ידע והשתלמויות והן בשל הצורך להחזיק מעבדות משוכללות והן בשל העדר נגישות לחלקי חילוף גם בחלוף חודשים רבים" מוסיף יריב כהן.