בשני הגיליונות האחרונים, עם כניסתו של העורך החדש, דן פאר, הוחלט על קונספט מרכזי שיתכתב עם המדורים השונים וכתבות המגזין. ירחון "לילה" אשר יצא ביום ראשון האחרון עסק בנושא "סוף".
פאר:"לאחר מחקר ארוך שכלל סקרים וקבוצות מיקוד בקרב קהל היעד – 18 – 35 , הוחלט לשנות את תכני העיתון כך שיתאימו לקהל היעד. התוכן נהיה ממוקד יותר, מתוחכם יותר, בוגר יותר ושונה משאר המגזינים בשוק שנראים אותו הדבר והמבדיל ביניהם הוא הלוגו המתנוסס בשערם.
על העיצוב הופקד יורם רובינגר, מרצה וראש מסלול העיצוב במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, שיצר עיצוב אורבני, היפ הופי עם קווים נקיים. יורם גם משמש כמעצב הבית של המגזין.
לילה, בן 76 עמודי כרומו, עוסק בעולם הצעירים בישראל ומגיש תכנים בנושאי בידור ופנאי, מקומות בילוי, תרבות, אופנה, לייף סטייל, סלבריטאים ועוד. רשימת הכותבים ב"לילה" כוללת בין היתר את דנה הרמן, גיל זוהר, שלומי מינץ, דני תובל, אורית רונאל ועוד.
"אין ספק שמגזין לילה, המופץ ב-160,00 עותקים בידיעות אחרונות, יהיה הדבר הבא בתחום סצינת חיי הלילה של הצעירים, מאחר והוא היחיד המתעסק בחיי לילה ברמה הארצית והוא מביא משב רוח שונה ומותאם לקהל היעד אליו הוא מכוון., הוסיף פאר.