דנה ברן, 40, מונתה לסמנכ"לית השיווק של מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה "מילק אנד האני" הממוקמת בתל-אביב.
ברן, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים, התמחות בשיווק באוניברסיטת בר-אילן, בצעה בעברה מגוון תפקידים ניהוליים בחברות מובילות: בחמש וחצי השנים האחרונות שימשה ברן כמנהלת השיווק של קרלסברג מבית החברה המרכזית. בתקופה זו, עבר המותג תהליך של שינוי האסטרטגיה השיווקית שהביא לעלייה במכר ובמדדים התדמיתיים של קרלסברג. מהלך זה זכה גם להכרה מקרלסברג הבינלאומית וזכה בפרס בקטגוריית brand growth"" . לפני כן שימשה ברן במשך כ-3 שנים כמנהלת מחלקת שיווק התוכן בחברת HOT.
כסמנכ"לית מילק אנד האני תהיה ברן אחראית על התווית האסטרטגיה השיווקית המקומית והגלובאלית של המזקקה ויישומה; על מרכז המבקרים התיירותי- פיתוחו, שיווקו ויצירת שתופי פעולה לקידומו.