דרור אורפז, סמנכ"ל שיווק קבוצת הולמס פלייס, נבחר לאיש השיווק של חודש ספטמבר 2024

דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס

דרור אורפז, סמנכ"ל שיווק קבוצת הולמס פלייס, נבחר לאיש השיווק של חודש ספטמבר 2024 בזכות הובלה שיווקית מתמשכת ויעילה לצמיחת קבוצת הכושר בתקופת תחרות מאתגרת

דרור אורפז, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הולמס פלייס, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש ספטמבר 2024. זאת בזכות הובלת אסטרטגיה שיווקית יעילה שנועדה לבדל את הולמס פלייס בתקופת תחרות קשה בתחום מועדוני הכושר והבריאות.

קבוצת הולמס פלייס, ידועה כבר שנים כאחת המובילות בתחום הכושר. עם זאת, לאורך השנים הענף הלך והתפתח וכך גם התחרות – בין אם מול רשתות נוספות ובין אם מול מועדונים פרטיים. כמענה לכך, הקבוצה פיתחה אסטרטגיה שיווקית יצירתית וחדשנית, אותה הוביל דרור אורפז, שמטרתויה היו  התמודדות עם אותה תחרות גוברת בשוק מועדוני הכושר והבריאות והצורך לבדל את עצמה ולהוכיח את ערכה הגבוהה כמותג Premium נגיש.

במסגרת התכנית, שודרגו מועדוני הכושר והשירותים במועדונים הקיימים, נפתחו מועדונים חדשים בקטגוריות השונות (Premium, Enegy, Family) והושקה קטגרוריית מועדונים חדשה –  ״Icon fitnes״ – פורמט ה- Low-cost Premium הכולל חדר כושר חדשני ושיעורי סטודיו בעלות נגישה.  התוכנית כולה שמה דגש על מתן חוויית כושר ייחודית ואיכותית לכלל חברי המועדונים, תוך התאמת השירותים לצרכים השונים של כל חבר מועדון. במסגרת המהלך השיווקי, בוצע דגש על מיתוג מחדש, פיתוח שירותים מותאמים אישית, ושיפור חוויית הלקוח בכל הקבוצה.

במהלך כהונתו של דרור, הקבוצה שלשה את מספר המועדונים מ-19 מועדונים ליותר מ-65, והגדילה את כמות חברי המועדונים פי 2.5 מ-70 אלף לכ-180 אלף חברי מועדון. ההכנסות השנתיות חצו את רף חצי המיליארד ש״ח. המהלך סייע גם בהבאה לשיפור ה-EBITDA  של החברה, שגדל ל-84 מיליון ₪ (נכון לסוף שנת 2023).

מנימוקי וועדת השיפוט: "דרור, לצד הנהלת החברה ומנהלי המועדונים, הוביל אסטרטגיה עקבית ויצרתית שנגעה בכל תחומי הפעילות של הקבוצה – מהמועדעונים עצמם, דרך חווית הלקוח ועד ריענון המיתוג. הפרס מוענק לו על מצוינות שיווקית של פיתוח תוכנית יעילה, ניהולה לאורך זמן בתקופה תחרותית מאתגרת ועמידה יוצאת דופן ביעדים"

אולי יעניין אותך

צילום מסך 2024-09-30 093238
dolphin logo
מחזור
friedman1
man-assembling-circuit-board-laptop07111
dual

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גל אביב מנכל ובעלים בלנדר צילום סיון פרג' (1)
messi mas plus drink card photography by mas plus by Messi
Tu Bishvat holiday symbols - dried fruits, pomegranate, barley, wheat