דריה וורבוי בקמפיין לMANGO


את סרטון הפרסומת מובילה דוגמנית העל אשר צולמה על ידי צלם האופנה הנודע טרי ריצ'רדסון והוא עולה במקביל ב-40 מדינות, כחלק מהקמפיין הבינלאומי של המותג להשקת עונת אביב קיץ 2014.



עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-3 מיליון שקלים, אשר יועלה באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון". בנוסף יעלה קמפיין בנרים באתרי האינטרנט המובילים שיחשוף את פריטי קטלוג הקיץ.



לדברי דריה וורבוי: "אני ממש נרגשת לעבוד עם MANGO בעונת אביב קיץ 2014. נהניתי מאוד להצטלם לקמפיין, העבודה עם הצוות זרמה בקלות ולהצטלם על ידי טרי ריצ'רדסון זה תמיד כיף"



MANGOבחרה בדריה וורבוי כפנים של המותג מאחר והיא מגלמת את ערכי האישה שמנגו שואפת להלביש: אישה אורבאנית, עצמאית ובטוחה בעצמה, יחד עם ההשראה שהיא מהווה בעולם האופנה.



טרי ריצ'רדסון צילם את דוגמנית העל בדגמי קולקציית האביב החדשים של מנגו והצליח ללכוד עד לכדי שלמות את יופייה הטבעי והקורן של אייקון האופנה.



מאז הוקמה החברה, בוחרת מנגו את הפנים החמות ביותר בתעשיית האופנה כפרזנטוריות של המותג. לאורך השנים כיכבו בקמפיינים שלMANGO סלבריטאיות מעוררות השראה כמו סקרלט ג'והנסון, פנלופה קרוז, מילה ג'ובוביץ', ליזי ג'אגר, קרולינה קורקובה, נעמי קמפבל, אווה הרציגובה, אינס ססטרה, קלאודיה שיפר, כריסטי טרלינגטון ודיאן קרוגר.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר