האגודה למלחמה בסרטן וערוץ jetix (ג'טיקס) יוצאים השבוע במסע הסברה בריאותי משותף לילדים

האגודה למלחמה בסרטן וערוץ jetix (ג'טיקס) יוצאים השבוע במסע הסברה חינוכי בריאותי משותף לילדים, העוסק בנושא התנהגות נכונה בחשיפה לשמש. במסגרת מסע ההסברה הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס שבעה מעברונים הומוריסטיים, בכיכובם של מנחי הערוץ, רוני B, דודו ארז, אודי גוטשלק, אביעד בנטוב, אילן פלד, אפרת אנזל, אסף פורמן וסמואל הכתב המשוטט, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 5 עד 14.



תוכן המעברונים, מתבסס על תכנית חינוכית להתנהגות בריאה של ילדים ושידורם ילווה בפעילות יחסי ציבור נרחבת וכן בפעילות שטח ארצית בקייטנות ובגני ילדים באמצעות מדריכים של האגודה למלחמה בסרטן. מסע ההסברה יעלה לאוויר בערוץ jetix השבוע לרגל תחילת החופש הגדול וימשך כל עונת הקיץ.



שחר דוידסון, מנהל שיתופי פעולה בערוץ מסר כי: " ערוץ ג'טיקס נרתם להוביל את מסע ההסברה להתנהגות נכונה בחשיפה לשמש בקרב הילדים. אנו בטוחים כי העברת מסרי האגודה למלחמה בסרטן באמצעות השימוש בהומור הינה הדרך הנכונה והאפקטיבית לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו".


נאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "ישראל, שטופת שמש מרבית ימות השנה, לכן חשוב להתגונן מפניה. במהלך החופש הגדול גובר זמן החשיפה אצל ילדים ולכן בחרנו ללמד אותם באמצעות הטלוויזיה מהן הדרכים והאמצעים שחשוב להקפיד עליהם כאשר יוצאים לשמש, בכדי להימנע מנזקים בריאותיים שונים הנגרמים מהקרינה. מניסיוננו בעבר המדיום הטלוויזיוני מאפשר הטמעת מסרים חינוכיים וזוהי השקעה שתביא עתיד בריא יותר לילדי ישראל".

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר