האגיס, מותג החיתולים המוביל מבית חוגלה קימברלי, משיק סדרת רשת, ראשונה מסוגה, העוסקת באבהות. אבות הם חלק אינטגראלי ובלתי נפרד בגידול הילדים וכיאה לכך האגיס בחרה לשים זרקור על נקודת המבט שלהם במסגרת התא המשפחתי. הסדרה תוצג בנכסים הדיגיטליים של האגיס: מגזין תוכן, פייסבוק ויוטיוב. את הסדרה הפיקה חברת התוכן פיינשמייקר. פיינשמקר היא חברת הפקות של פרסומות שלאחרונה החלה לעסוק גם בהפקת תוכן מקורי עבור מותגים שונים.
בסדרה הדוקומנטרית, יוצגו חמישה אבות שונים: אוהד חיטמן – מוזיקאי, איציק שאשו– עיתונאי ואיש קריאטיב, איתי גרונר – איש פרסום, טל טיומקין – מעצב גרפי, ופרץ דניאל מרקיש – מפיק. את הסדרה הפיקה חברת התוכן פיינשמייקר. פיינשמקר היא חברת הפקות של פרסומות שלאחרונה החלה לעסוק גם בהפקת תוכן מקורי עבור מותגים שונים.
כל אחד מגיבורי הסדרה פתח את ביתו ואת ליבו וסיפק הצצה אותנטית ומרתקת לגבי חוויות האבהות הייחודיות שהוא עובר.
הנושאים שיוצגו בסדרה הם יום-יומיים המעסיקים כל הורה ונבחרו בקפידה לאחר מחקר על מגוון התכנים שמעניינים הורים, ואבות בפרט. בין הנושאים ידובר על: הריון – איך להיות שם בשבילה? לידה – מה תפקידו של האב בחדר הלידה? המגע הראשון עם התינוק, נחיתה בבית – פחדים וחששות, חוסר שינה וחלוקה בלילות, זוגיות – איך היא משתנה בעקבות ההורות? איך ניתן לשמר אותה?