הבנק הבינלאומי הטמיע את מערכת WizBiz לביצוע מכרזים אלקטרוניים בתחום הדפוס והרכש השיווקי


הבנק הבינלאומי הטמיע את מערכת WizBiz לביצוע מכרזים אלקטרוניים בתחום הדפוס והרכש השיווקי, כך נודע ל-Allmarketing. מערכת WizBiz הינה זירת מסחר אלקטרונית המאפשרת למנהלי רכש לשפר את שרשרת האספקה בתחום הרכש השיווקי כגון: דפוס לסוגיו השונים, מדבקות, אריזות, מתנות ומוצרי קד"מ, מתקני תצוגה לתערוכות, מיתוג נקודות המכירה ועוד.



יתרונה הגדול של המערכת הינו בסיס המידע והנתונים העדכני והרחב הכולל כ-40 קטגוריות של נותני שירות וספקים מתחומי הדפוס והרכש השיווקי, טפסי מכרז מקצועיים המאפשרים תיאור מפרט מדויק של העבודה המבוקשת וכלים מתוחכמים התומכים בנתונים המתקבלים ומארגנים אותם לנוחות המשתמש.





מנהלת השיווק של WizBiz – לניר גל אמרה היום כי "הקונספציה של מנהלי רכש רבים החושבים, כי ניתן להסתפק ב- 3 הצעות מחיר הוכחה כשגויה ובמיוחד בתחום תחרותי כגון ענף הדפוס והתחומים הנושקים לו. שוק זה הינו שוק של קונים, המאופיין בעודף כושר ייצור על הביקוש, דבר המאפשר ללקוחות לחסוך עד 50% מעלויות הרכש ע"י ביצוע מכרז לעשרות ספקים ולא להסתפק בספקים המוכרים".



אולי יעניין אותך

16491cellcom360

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''