הבצפר מעלה קמפיין למען ארגון "נא לגעת"- מרכז תרבותי לקהילת העיוורים והחרשים

הבצפר, בית הספר הגבוה לפרסום , נרתם גם השנה לפעילות קהילתית. במסגרת הפעילות הפיק הבצפר מספר קמפיינים לעמותות שונות.



הקמפיין למען ארגון "נא לגעת"- מרכז תרבותי לקהילת העיוורים והחרשים, הופק על ידי הסטודנטים של "הבצפר" וישודר בערוצי הטלויזיה 1, 2, ו 10 בזמן שידורים למען הקהילה.



הסטודנטים של הבצפר, נרתמו להפקת הסרטון עם במאים מאוניברסיטת תל אביב מגמת קולנוע ויחד יצרו סרטון מרגש המעביר את עולמם של ציבור העיוורים והחרשים בישראל ומדגיש את היצירתיות הגבוהה של אנשים אלו. מטרת הסרטון היא להעביר מסר ברור, ואת הצורך בהיכרות ובהכרה בציבור האומנים הגדול בקרב העיוורים והחרשים. בסרט רואים את המרכז התרבותי ביפו ואמני המרכז שמבקשים הכרה בדרכם.



עמותת "נא לגעת" המפעילה את המרכז, מעסיקה כיום עשרות חרשים, עיוורים וחרשים עיוורים בפרויקט יוצא הדופן. "נא לגעת" שואפת לאפשר לעובדיה השתלבות שוויונית בחברה בה הם חיים ובו בזמן להעניק חוויה תרבותית אומנותית לקהל הרחב.



קבוצת התיאטרון "נא לגעת" המורכבת משחקנים חרשים-עיוורים בגוף אחד, הוקמה בשנת 2002 במטרה ליצור במה לחרשים-עיוורים. ההצלחה של ההפקה הראשונה הובילה את הקבוצה להקים את מרכז "נא לגעת" בנמל יפו תל אביב.



"כשפנו אלינו ראשי העמותה על מנת שנפיק להם סרטון פרסומת שישודר בזמני קהילה בערוצי הטלוויזיה השונים, יצאנו עם הסטודנטים לביקור במרכז- הכרנו מרכז אחד יחיד ומיוחד שאין כמוהו בכל העולם של אנשים שלא רואים ולא שומעים", אומרת ורד בטש מנהלת הבצפר, "אותם אנשים מיוחדים מעלים מופעים והצגות מוצלחות ומרתקות, הם מנהלים מסעדה ובית קפה בחושך ובשקט דבר שגורם לכל שאר החושים (טעם ריח ומישוש) להיות חזקים עצומים ומגורים. החוויה הייתה עצומה וריגשה אותנו מאוד. הבריף החוויתי והעוצמתי שהעברנו לסטודנטים הוא העניין המרכזי במסלולי הלימוד הייחודים שלנו".

אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף