כתוצאה מהביקוש ההולך וגואה, פותח בימים אלה הבצפר – בית הספר הגבוה של חברות הפרסום את המחזור השלישי בקורס דוברות ויחסי ציבור. מהבצפר נמסר כי המטרה היא להכשיר אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון לעבודה בתחום יחסי הציבור.
על פי אתר YNET, חברת InFor מקבוצת יפעת דיווחה בראשית אוגוסט 2006 על עליה משמעותית של כ- 30% במספר משרדי יחסי הציבור במחצית הראשונה של 2006. מספר משרדי יחסי הציבור הפועלים בשוק הישראלי נכון לסוף יוני 2006 עומד על 376 משרדים.
מהבצפר נמסר כי בקורס מלמדים מיטב אנשי התעשייה, הן מתחום העיתונות והן מתחום הדוברות ויחסי הציבור כמו עופר פטרסבורג, נוית זומר וסיגל בר קובץ מידיעות אחרונות, יעל גרוס מגלובס, חלקם מנהלים ושותפים במשרדי יחסי ציבור כמו נאוה פיליזר (פיליזר תקשורת), דודו כנען (כנען יחסי ציבור), נאוה עינבר, יועצת תקשורת וזוכת פרס האריה השואג לשנת 2006, דסי וגנר (וגנר-גרינשטיין), טלי רוזן (ארד תקשורת), גיא שמואלי (דורן תקשורת) וחלקם דוברי ארגונים גדולים.
עוד נמסר כי הסטודנטים בקורס מתנסים בעשייה תקשורתית בפועל: במחזור הקודם התנסו הסטודנטים בקמפיין יחסי ציבור לאגודת "צער בעלי חיים". במחזור הנוכחי שייפתח בדצמבר ישולבו הסטודנטים במספר קמפיינים חברתיים ויישמו את הידע התיאורטי ליצירת קמפיין בזמן אמת.
לימור גור, מנהלת מגמת דוברות ויחסי ציבור בבצפר: "כיום מורגשת עליית הערך בעשייה תקשורתית לאור המגמה ההולכת וגוברת של השפעת התקשורת על המיצוב האנושי והעסקי, התקשורת "חורצת גורלות" של אשים עסקיים וחברות וביכולתה למרומם או לרמוס ולכן קיים ביקוש הולך וגובר לאנשי מקצוע בתחום."