הגרנד קניון בחיפה יוצא השבוע במסע פרסום רחב לרגל השקת מבצע ה"בוקסינג דיי", שיערך ב- 7-8 למרץ 2007. במסגרת הבוקסינג דיי יערכו הנחות של עד 70% הנחה על כל קולקציית החורף בחנויות האופנה בגרנד קניון.
הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי וורשבסקי בתקציב של חצי מיליון ₪ כולל: הפקת מגאזין מיוחד לקניון שיחשוף את כל המבצעים, ההטבות וההנחות של המותגים בקניון על קולקציית חורף 2006, ביניהם: רנוAר, הוניגמן, דיזל, ml, TNT, קסטרו, לי קופר ועוד. כמו כן הקמפיין כולל שלטי חוצות, ג'ינגל ברדיו ומודעות בעיתונות מקומית.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון מסר כי: "מבצע הבוקסינג דיי מכוון לפני חג הפסח במטרה להעניק לצרכנים מכל רחבי הארץ, את האפשרות לרכוש "מציאות" בתחום האופנה לילדים, לצעירים, לנשים ולגברים".
לדבריו: "להערכתנו, המבצע שנערך יכניס ביומיים של המבצע בין ה- 7-8 למרץ כ- 40 אלף איש ביום, לעומת 25 אלף איש שמגיעים מידי יום לגרנד קניון".