חברת רנואר בחרה בדוגמן איתי תירוש כפרזנטור החברה זו העונה השלישית,להוביל את קמפיין רנוAר MEN לקולקציית סתיו – חורף 2006
במסגרת החוזה שנחתם יקבל תירוש 40 אלף דולר עבור קמפיין סתיו – חורף 2006.
לדברי אלי ברקוביץ מנכ"ל רנואר : "מסקרים ומחקרי שוק שערכה רשת רנואר עלה כי : איתי תירוש נחשב לגבר הישראלי האולטימטיבי, למוביל דעה ואינטילגנט ויחד עם זאת מביא עימו ניחוח של חו"ל, תכונות אלו מתחברות באופן מושלם עם הערכים שמייצג המותג: גבריות, נחשקות, בינלאומיות ויופי".
עוד הוסיף ברקוביץ כי: " השילוב של איתי תירוש יחד עם מורן אטיאס המשמשת כפרזטורית רנואר נשים מחזק את הקונספט של רנואר מאחר ומורן מייצגת את החיבור לארץ ישראל, ואיתי משדר ניחוח של חו"ל".
המותג רנוAר MEN הושק לפני כשנה וחצי וכיום מונה הרשת 24 סניפים ברחבי הארץ, בעבר הוביל את הקמפיין שרון פרנס ולאחר מכן הובילו אותו גיא אריאלי ופלג רודברג.