הדחקת אזכורים שליליים באינטרנט

איך בכלל נוצרת הבעיה?


בדרך כלל הבעיה היא אחד משניים: לקוח ממורמר מאיזה שהיא סיבה, או במקרה של אנשי ציבור- אויב בתקשורת האלקטרונית.


אם מדובר על מוניטין של עסק אז מספיק לקוח לא מרוצה מאיזה שהיא סיבה שרושם באיזה שהוא בלוג או פורום ביקורת שלילית על החברה והנה, ברגע שמישהו מקיש את שם החברה בגוגל, במיוחד אם אין הרבה אזכורים של הכתבה באתרי אינטרנט הקיימים, התגובה השלילית עלולה להופיע בין הראשונות כאשר מחפשים את שם החברה שלכם בגוגל. זה אולי מצחיק, אבל דבר כזה יכול להכתים את המוניטין של העסק.


נכון שניתן לתקן את זה, הרי בשביל זה קיים השירות שלנו של ניקוי אזכורים שליליים בגוגל או שירותי ניקוי תדמית ברשת, אבל הבעיה היא אכן קיימת ומציקה מאוד.


אצל אנשי ציבור, אשר אין להם לקוחות באמת, הבעיה קיימת במישור אחר לגמרי, הכוונה היא לעיתונאים. אם נוצר לכם אויב בתקשורת, ניתן לגיד שהוא הולך לעשות לכם הרבה צרות.


כנראה שמדובר בעיתונאי מאוד חרוץ כי הוא הספיק להכניס את הכתבות שלו, לעשרה אתרים שונים. אתם יכולים בכלל לדמיין מה הדבר עשה למוניטין של אותה חברה באמת טובה באינטרנט? הוא הרס אותה, כאשר חיפשו את שם החברה ברשת- ראו רק דברים רעים ולא נכונים.


מה עושים כדי לתקן את הרושם השגוי הזה?


הדבר הראשון והחשוב ביותר שעושים במקרים הללו, הוא להגיע כמה ימים לעסק של הלקוח או להיפגש איתו כדי להבין ממנו מה בעצם הפעילות שלו ביום יום. המטרה של המהלך היא להתרשם מהעסק וליצור עשרות כתבות חדשות, שמטרתן היא לסקור את הצדדים החיוביים של העסק, להכניס לתוך החיפושים בגוגל מידע חיובי, אמיתי ואובייקטיבי שנותן ללקוחות פוטנציאלים להבין באמת מי זו החברה הזו.


לקדם את הכתבות החיוביות


השלב של קידום הכתבות הוא כנראה השלב הקשה והארוך ביותר, אך למעשה הוא המשמעותי ביותר מבחינת סיום ומיצוי תהליך דחיקת כל האזכורים השליליים, הרי שורה תחתונה היא שיש הרבה כתבות, גם חיוביות וגם שליליות, אך המטרה שלנו היא ליצור את המצב שבו החיוביות יעלו קודם כאשר מחפשים את שם המותג או שם האדם ברשת האינטרנט.


הכותב הוא מרטין בוקסדורף, מומחה ניקוי מוניטין באינטרנט.

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח