הדיה שילוט חוצות זכתה בזיכיון קיר לה גרדיה

חברת הדיה שילוט חוצות מקבוצת הדיה, חתמה על הסכם זיכיון הפרסום על גבי קיר איילון לה גרדיה – המוערך בהיקף של למעלה מ-2.5 מיליון שקל. הקיר ממוקם בעליה מכביש איילון לכיוון כביש לה גרדיה והוא מורכב משני שלטים צמודים על פני שטח של כ-240 מטר. זיכיון הפרסום לקיר לה גרדיה הינו לחמש השנים הקרובות.


מדובר בפלטפורמה אדירה למפרסמים בעלת חשיפה ארוכה במיוחד לאלפי כלי רכב ביום. הקמפיין הראשון שעלה לאוויר הוא של חברת עופר אבניר ובו שילבה הדיה שילוט חוצות מנורות לדים זוהרים היוצרים בולטות לפעילות הפרסומית".


חברת הדיה שילוט חוצות מחזיקה בזיכיונות לקירות האיכותיים והגדולים בישראל, בהם: קיר הקריה, קירות בגלילות, קירות בכביש איילון ובהם הקיר הגדול בישראל בית אגד ועוד.


לדברי מתן גל מנכ"ל הדיה שילוט חוצות, "זיכיון קיר לה גרדיה הוא פועל יוצא של יישום אסטרטגיה המתמקדת בשלטים גדולים במיוחד ובמקומות איכותיים".


עוד הוסיף גל, "כחלק מהאסטרטגיה, בטווח הקרוב יהיו לנו קירות נוספים במיקומים בולטים ביותר וכך נמשיך להעניק במה וחשיפה בעלת ערך ללקוחותינו כשתמיד הדגש שלנו הוא ללא פשרות על המיקומים הטובים ביותר".


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר