הד אנד שולדרס מאמץ אסטרטגיה שיווקית חדשה, שבמרכזה מסר ה"הפתעה" השם דגש על היתרונות הקוסמטיים של המותג. החברה משקיעה במהלך כ- 2.5 מיליון ₪ הכולל קמפיין טלוויזיוני, שצולם בישראל, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" .
מנהל מותג הד אנד שולדרס בפרוקטר & גמבל ישראל יוסי אביטל : "ממחקרים שערכנו עולה כי הד אנד שולדרס נתפס בעיני הצרכנים כמותג המוביל בישראל לטיפול בקשקשים, אך אינו נתפס כמותג המטפח את השיער. מטרת הקמפיין היא לעלות למודעות את הסגולות הקוסמטיות של הד אנד שולדרס".
הקמפיין צולם בישראל, וזאת לאחר תקופה ארוכה של מספר שנים במהלכן יובאו פרסומות המותג מחו"ל. כזכור, הקמפיין האחרון שצולם בארץ היה קמפיין הפרסום עם נועה תשבי ולפניו הקמפיין האגדי עם אלי אוחנה. הקמפיין יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה ובעיתונות תחת הסיסמא: "הד אנד שולדרס. לא תאמיני שזה שמפו נגד קשקשים…".
במרכז הקמפיין צולמו שתי חברות טובות מתאמנות בחדר כושר, האחת מקנאה בשנייה בגלל שערה היפה. כאשר היא מבקשת להשאיל את השמפו של חברתה מתגלה ההפתעה, היא לא מאמינה שמדובר בהד אנד שולדרס – שמפו לקשקשים שמביא למגע משי קטיפתי בשיער.