סרטון שהופץ כמתיחת 1 באפריל הציג את תור ביורנסון "ההר" מהסדרה משחקי הכס בפרסומת ל"בועות כבדות", מותג מים מוגזים חדש שיגרום לך להזיע.
בסרטון מוצגים סדרת בקבוקים בצורת משקולות כבדות שמשקלם מגיע עד 10 קילו ומשמשים לאימון במהלך הקניות בסופרמרקט. בחלקו השני של הסרטון שנחשף לאחר המתיחה מוצגת סודה סטרים כפתרון הגיוני יותר לצריכת משקאות מוגזים ללא צורך בסחיבת המשקל.
ארנולד שוורצנגר שגילה כי נמתח הפעיל קשרים כדי להגיע להפקה הישראלית בבקשה להפיץ את התוכן מטעמו וכך לעבוד על אנשים נוספים שטרם נחשפו למתיחה. עשרות אלפי נמתחים נוספים שהאמינו כי המוצר קיים פנו בבקשה לרכוש אותו.
המתיחה הבינלאומית היא יצירה של צוות השיווק הבינלאומי של סודה סטרים ובית הקונספטים " אלנבי ". הסרטון נצפה על ידי יותר ממיליון איש דרך הפייסבוק ו YouTube ללא קידום ממומן וזכה לחשיפה באתרי תרבות, שיווק ופרסום פופולריים בעולם כגון Mashable , Bustle , USmagazine , Le Bon Line . להפקת המתיחה גויס הבימאי זוכה הפרסים וניה היימן, שביסס את התסריט על הרגלי צריכה מיושנים הגורמים לצרכנים לסחוב משקל עודף של בקבוקי סודה ומים.
דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים העולמית: "בעזרת המתיחה רצינו להדגיש עד כמה מגוחך להמשיך לשאת בקבוקי משקאות מהסופרמרקט לבית. לפי מחקרים שביצענו הגזה ביתית חוסכת למשפחה ממוצעת סחיבה של עד 200 קילו בשנה. אנו יודעים שקשה לשנות הרגלים מיושנים ולכן גייסנו לעזרתנו את תור המחזיק בתואר האיש החזק יותר באירופה."
לדברי תור ביורנסון: "אני משתמש בסודה סטרים מאז שהייתי ילד ולכן ריגש אותי לשתף פעולה בסרטון המתיחה. אני תמיד פתוח לטכניקות אימון חדשות אבל נשיאת בקבוקי שתיה מהסופרמרקט היא מטרד טיפשי כשיש חלופה כמו סודה סטרים ".
סודה סטרים היא יצרנית ומפיצה מובילה בעולם של מכונות הגזת מים, המאפשרות להפוך בקלות מי ברז רגילים למשקה מוגז במבחר טעמים רחב והתאמה אישית ברמת ההגזה. סודה סטרים מסייעת להגדיל את כמויות שתיית המים באופן ידידותי לסביבה שאינו מייצר פסולת של פחיות או בקבוקים. מוצרי החברה זמינים ביותר מ- 70 אלף נקודות מכירה ב- 45 מדינות .