הום סנטר פותחת שכונתיות

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל הום סנטר ומשה איפרגן מנהל פיתוח עסקי בהום סנטר, הודיעו היום על השקת רשת HOME – רשת חנויות שכונתיות מודרניות המציעות פתרונות לתחזוקה ושיפורפני הבית עם מגוון מצומצם המושתת על מותג פרטי, מחירים הוגנים, שרות ויחס אישי.


2 החנויות הראשונות של הרשת נפתחו ברח' רוטשילד 39 בכפר סבא ובקניון קרית אונו, בהשקעה של מעל 1 מיליון ₪ לחנות.


רגל השקת רשת HOME יעלה קמפיין פרסום מקומי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי בהשקעה של 2 מיליון ₪, הקמפיין יכלול שילוט מקומי, עיתונות מקומית, קד"מ ועוד…


HOME פונה לקהל יעד של אוכלוסיה ללא יכולת ניידות, אנשי קריירה הזקוקים לנגישות וקירבה לבית מפאת חוסר זמן, שוכרי דירות ומתן פתרון קרוב ומיידי לצרכים שוטפים באחזקת הבית.


החנויות מעוצבות ומציעות במה שווה לכל המוצרים ובכך מקלות על הזיהוי, הבחירה וקבלת החלטה של הלקוח, גישה נוחה, מעברים רחבים ושילוטי הכוונה ברורים בכל מעבר, תיחום והדגשת המחלקות, המוצרים מסודרים בגובה העיניים ועוד.



אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''