קונצרן הטלביזיה בכבלים Canoe שתכנן להשיק מהלך שיאפשר להציג בפני צופי הערוצים בכבלים פרסומות אינטראקטיביות באמצעות הממיר הקרוי set-top box (הקונספט של יס-מקס) החליט להפסיק את המהלך ולפטר 120 עובדים. במקום מהלך זה, תתמקד Canoe בפיתוח דרכי פרסום במסגרת ה VOD. דוברי הקונצרן אמרו כי לאחר בדיקה מצאו כי הפרסום הנלווה ל VOD מייצג עבור את עלות התועלת הטובה ביותר.
פרשנות העורך: הרעיון להשתמש ב set-top box לפרסומות אינטראקטיביות הוא בעייתי, מאחר שממיר זה (כמו יס-מקס) מאפשר לדלג על פרסומות, כאשר על פי מחקרים קודמים מתברר כי כ 90 אחוז מהצופים אכן מדלגים עליהן. אין ספק שהפרסום בטלביזיה בירידה מסיבות רבות שנכתב עליהן רבות, כאשר אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא שימוש בתוכן שיווקי, שמשמעותו שילוב מותגים ומסרים שיווקיים כחלק מהעלילה של פרק בסדרה, סרט או תכנית ריאליטי.