Fiverr החברה המשנה את הדרך בה
העולם עובד יחד, מודיעה היום כי תציג את הפרסומת הראשונה שלה במהלך משחק הסופרבול LV שיתקיים ב- 7 בפברואר, 2021. הודעה זו מגיעה
בעקבות שנה בה עסקים עמדו למבחן ונדרשו להסתגל למציאות חדשה, בשנה זאת Fiverr היוותה עבור רבים מהם משאב חשוב בניווט דרכם החדשה. הפרסומת תהווה
התפתחות של קמפיין החברה "It
Starts Here" שהושק
לאחרונה ועלה לאוויר בספטמבר 2020, והתמקד בעסקים קטנים ובינוניים שעברו טרנספורמציה
דיגיטלית בסיוע של פרילנסרים ב- Fiverr.
המטרה של Fiverr היא ליצור
הזדמנויות שוות לכולם לבנות עסקים, מותגים, או חלומות, שנת 2020 היתה שנת מפנה בה
עסקים, נדרשו להיות זריזים וגמישים ולאמץ
הזדמנויות ושיטות עבודה חדשות. Fiverr הפכה למשאב קריטי עבור חברות בתקופה זו ותשדיר הסופרבול יציג את
הנרטיב הזה.
הנוכחות השיווקית באחד
מאירועי הספורט הגדולים בעולם מגיעה לאחר מספר ציוני דרך של החברה, הכוללים הנפקה
מוצלחת בבורסת ניו יורק, מהלך מיתוג מחדש, השקעה בפרסום גלובלי של מגוון תשדירי
טלוויזיה והשקת מגוון יוזמות טכנולוגיות מתקדמות. התשדיר של Fiverr בסופרבול
צפוי להיות משודר ברבע השלישי של המשחק ועתיד להיות מפורסם במגוון ערוצי שיווק
במהלך השנה.
גלי ארנון,
סמנכ"לית השיווק, Fiverr: "מבחינה שיווקית ופרסומית אין במה ראויה יותר מהסופרבול.
אנו מאמינים שזוהי הזדמנות אדירה עבורנו להציג לעולם את Fiverr בדרך
ייחודית ויצירתית. התשדיר יציג את הדרך בה Fiverr תומכת בעסקים ברחבי העולם ואנחנו נרגשים להציג לצופים את הפרסומת
שיצרנו".