הוקם אתר רכישה חברתית המציע לגולש עסקה יומית בהנחה משמעותית

סצנת ההתרחשות במדיה החברתית בישראל גועשת ולוהטת בחודשים האחרונים.



המילה האחרונה בתחום היא אתרים המציעים חוויית קניה חברתית וקבוצתית באמצעות הנחות ומבצעים לנרשמים בעיקר בתחומי הפנאי והלייף סטייל.



"דיל היום" היא חברה שהוקמה לפני כארבעה חודשים וכבר מאגדת רשימת נרשמים של למעלה מ- 125,000 איש ברחבי הארץ המקבלים לתיבת המייל שלהם מידי בוקר מידע על עסקה יומית אטרקטיבית במישורים שונים של פעילות פנאי ולייף סטייל.



דיל היום היא החברה היחידה בישראל בתחום, עד כה, הפועלת בפריסה ארצית עם מוקדי פעילות בתל-אביב, באר שבע, חיפה והקריות, ירושלים וראשון והסביבה.



איך זה עובד?


כל יום מציעה החברה את דיל היום: מסעדה, ספא, שירותי קוסמטיקה, אירועי תרבות ופנאי ועוד בלפחות 50% הנחה. ההצעה מוצגת באתר ונשלחת במייל לכתובות המייל של הרשומים לאתר.



ההצעה מוצגת למכירה באתר במשך יום אחד או מספר ימים וצריכה להירכש על ידי מספר מינימלי של אנשים, אשר נקבע מראש, על מנת שתצא לפועל. מהלך זה מעודד הפצתה בין החברים ויוצר בכל מקרה באזז סביב העיסקה. מהרגע שיצאה לפועל היא תקפה למספר חודשים. בסמוך לכל הצעה מצויין תוקפה.



עשרות עסקים ברחבי הארץ כבר הצטרפו לפעילות האתר ומבקשים לקיים פעילות זהה לזו שבוצעה עבורם שוב ושוב. מדובר במערכת שמושתת על הענקת תוצאות מוחשיות לקהל היעד שלה: העיסקי מחד-גיסא והצרכני מאידך גיסא.



בית העסק מקבל מסה של לקוחות חדשים באמצעות רכישות קבוצתיות והוא רק צריך להעניק להם חוויית קניה איכותית ובלתי נשכחת על מנת שאלה יחזרו אליו בשנית.



"דיל היום" היא פלטפורמת פרסום חדשנית מבחינת הלקוח הישראלי. מבחינת בית העסק, גם אם הקניה לא מומשה הוא נחשף לקהל לקוחות פוטנציאלי גדול בהיקפו וזאת חינם אין כסף. בית העסק ישלם לאתר רק על מי שרכש בפועל קופון הנחה. אם מומשה העיסקה הדבר בא לידי ביטוי בטראפיק לעסק ובהכנסות ממשיות.



לדברי אייל פלשטיין, מנכ"ל "דיל היום": אין ספק שאנו עדים לשינויים ממשיים בתרבות צריכת הפנאי והבילוי בשוק הישראלי הודות לפעילותם של "דיל היום" ואתרים אחרים בתחום. התחום נמצא בחיתוליו בישראלואנו שואפים להיות הגורם מס' 1 בתחום זה בארץ"

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת