שתי החברות הגדולות בשוק הסטודנטים בארץ, חברת נכס, המתמחה בשיווק ומדיה לסטודנטים, וחברת ג'וב טוב, העוסקת בגיוס, איוש והשמת סטודנטים, השלימו לאחרונה, באמצעות חברת המיתוג ING, הליך של מיתוג מחדש. במסגרת הליך המיתוג מחדש, אימצו החברות שפה גרפית חדשה הממצבת אותם מול הלקוחות המסחריים כגשר לקהל הצעירים, הצרכני, הטרנדי, אורבני ומוביל הדעה. גיא קלנר, מנכ"ל נכס וג'וב טוב, מסר בתגובה: "בניגוד לתיאוריה שהסטודנט בארץ הוא תפרן, גילינו בתהליך אסטרטגי עמוק ומרתק, כי קהל הסטודנטים בארץ הוא הקהל המשמעותי ביותר מבחינה צרכנית ומדובר בכוח האדם האיכותי ביותר מבחינת הון אנושי. בהתאם לכך, נכס וג'וב טוב מתקשרות מול הגופים הרלוונטיים בשוק ומול קהל הסטודנטים והצעירים".