קבוצת אתרי הארץ השיקה הבוקר, במסגרת ועידת האינטרנט השנתית של TheMarker, את גרסה 3.0 של אתר TheMarker. האתר חודש מעט יותר מעשר שנים לאחר שאתר TheMarker עלה לאוויר, ויותר מ-4 שנים מאז השדרוג האחרון. אתרTheMarker החדש יציע למשתמשיו ערוץ וידיאו חדשני, פרסונליזציה ייחודית, מצגות של תמונות וגרפים, מהירות, וטכנולוגיה חדשנית. החידושים גובשו בעקבות בדיקות ומחקרים שערך צוות אתר TheMarker בקרב גולשיו באשר להעדפותיהם, צרכיהם וחווית המשתמש אשר לה הם מצפים.
כחלק מהאתר החדש, קמה פלטפורמה טכנולוגית- "עמודה אישית" ,שמאפשרת לכל גולש להיכנס לאתר כמשתמש רשום באמצעות הפרופיל האישי בפייסבוק או באמצעות הכרטיס ב-TheMarker Café , ותכלול את חבילת התוכן האישית שלו. לאחר ההרשמה ניתן יהיה לשתף כתבות עם חברים בפייסבוק, לצפות בפעילות בוול האישי מבלי לצאת מאתר TheMarker, ליצור "רשימות קריאה", לשמור כתבות לקריאה במועד מאוחר יותר, לעקוב אחרי דיונים נבחרים בתגובות לכתבות, לנהל תיק ניירות ערך אישי, ועוד.
במקביל, ערוץ הווידיאו TheMarker TV החדש ישדר מגוון רחב של כתבות, שידורים חיים מאירועים כלכליים, מגזינים, ראיונות ופרשנויות. האתר החדש יכלול ספרייתVOD של תכני TheMarker TV, שיהפכו לתוכן מרכזי ומוביל גם במכשירי אייפון וסמארטפונים, ובמכשירי אייפד וטאבלטים.
לדברי איתן אבריאל, מייסד ועורך TheMarker, "כשניתחנו, במבט קדימה, לאן יצעד האינטרנט בשנים הבאות, הערכנו שעולם התוכן הדיגיטלי יתפתח בשלושה צירים: וידיאו חי ו-VOD, פרסונליזציה של תכנים יחד עם קישוריות חברתית גבוהה, וניידות באמצעות מכשירי סמארטפון וטאבלטים. על בסיס הערכה זו בנינו את האתר החדש: עם מערכת טכנולוגית חדשה לחלוטין, אנו נמקד מעתה את הפיתוחים הטכנולוגיים והמערכתיים סביב צירים אלה ונשיק יישומים ותכנים חדשים ומקוריים בקצב גבוה – כמובן לצד שמירה עיקשת על העקרונות העיתונאיים המיוחדים לנו ולמותג TheMarker."