חברת שיכון עובדים – חברת הנדל"ן הגדולה והמובילה בישראל, משיקה בימים אלה את פרויקט הדגל של החברה – קניון גבעתיים, מרכז קניות בהיקף השקעה כולל בפרויקט עומד על כ- 360 מיליון ₪.
הקניון החדש מושק תחת קונספט ייחודי וראשון מסוגו – קניון הפונה בעיקר לקהל הנשי. הקונספט ליווה את תהליך הקמת הקניון כמעט מתחילתו ולכן כבר בשלבים המוקדמים של הבנייה ושיווק הקניון, נוצרה התאמה בין הקונספט, למבנה הקניון, לתמהיל החנויות הנותן דגש לאופנה, ולסגנון חיים.
אורי שני מנכ"ל חברת שיכון עובדים: "מדובר בקונספט ראשון מסוגו בתחום מרכזי הקניות המהווה נקודת יתרון אמיתית לקניון גבעתיים. העובדות מצביעות על יחס מכירות של יותר מ 1 : 2 לטובת נשים. קניון גבעתיים החליט לשים את הדגש על קהל עיקרי זה ולספק לו חוויה וסביבת קניות המותאמת לצרכיו ולרצונותיו.סקרים שביצענו מצביעים על כך שמיצוב זה הינו בעל פוטנציאל בידול והעדפה גבוה לעומת החלופות המצויות באזור."
הקניון נפתח למבקרים החל מהשבוע לתקופת הרצה. הפתיחה הרשמית תתרחש בחודש מאי, אז גם יעלה לאוויר קמפיין ההחדרה באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ₪. הקמפיין שיתפרש בכל אמצעי המדיה האלקטרונית והכתובה, יתמקד בהעברת המסר תחת הסלוגן – "קניון גבעתיים – כל מה שנשים רוצות באמת".
אורי שני מנכ"ל חברת שיכון עובדים מסר כי, הפיכתו של הקניון החדש לבולט ומוביל, נעוצה בשילוב של מספר גורמים חשובים וראשונים מהמעלה, שהשילוב ביניהם בעצם יוצר את בידולו ויתרונו של הקניון על מתחריו:
מיקום וקהל יעד – קהל היעד בסביבת הקניון הנמצא ברדיוס של 2 ק"מ (5 דקות נסיעה לכל היותר מהקניון) מונה כ – 120,000 איש, כאשר מתוכם אוכלוסיית העיר גבעתיים לבדה, מונה למעלה מ – 52,000 נפש, והינה בעלת הכנסה גבוהה בהרבה מהממוצע בארץ לנפש. מאחר ואין כיום בעיר ובסביבה מרכז מסחרי מודרני, צפוי הקניון החדש לספק את צרכי הקניות והבילוי של כל תושבי העיר וסביבתה, שנאלצו עד כה לנסוע אל מחוץ לעיר. החברה מעריכה כי הקונספט החדש ימשוך קהל רב גם מסביבת מגורים מרוחקת יותר.
חווית קניה ותמהיל חנויות – את חווית הקניות בקניון אפשר לייחס לאינספור אפשרויות הקנייה המוצעות, כאשר שם המשחק הוא אופנה ולייף סטייל. קניון גבעתיים מציע את המותגים המובילים בארץ ובחו"ל בתחומי האופנה וההנעלה וחנויות מעצבים – תמהיל חנויות שיספקו מענה אופנתי לכל אחת ואחד, וכן קניון שמאגד תחתיו את רשתות בתי הקפה המובילות. בנוסף, על מנת להשלים את חווית הקניות, ניתן למצוא בקניון חנויות מתחומי הלייף סטייל כמו מוסיקה ספרים ומתנות, קומת אוכל מגוונת, בתי קולנוע, פינות ישיבה, בתי קפה, חדר כושר של רשת הולמס פלייס שצפוי למנף את פעילות הקניון ולחזק את אחיזתו בעוגן סגנון החיים, ועוד.
קונספט ופנייה אישית – מדובר במסר ראשון מסוגו בתחום מרכזי הקניות, אשר ימקד את הפנייה לנשים – קהל היעד שבמילא מהווה את הליבה בפעילותם של קניונים בישראל וייצור לראשונה "מערכת יחסים" אישית עם קהל היעד.
עוד הוסיף שני כי, צפי ההכנסות לשנת הפעילות הראשונה בקניון הצפויה מדמי שכירות ומדמי פדיון בתפוסה מלאה, עומד על כ – 12 מיליון דולר.